Ses Donanımı İle İlgili
-
hocalar 1 ay önce ses kartım bozulduğu için
Creative X-Fi 5.1 usb seskartı aldım , çok memnunum onboard a göre çok daha iyi yazılımları da çok işime yarıyor.
dün 5+1 im yandı duman altı oldum odada, kulaklık ile idare ediyorum gözüme
MICROLAB SOLO-7C 1+1 SPEAKER ı kestirdim

bu sistem 2.0 olarak geçiyor yani 2+0 ancak hem bass hemde tizleri çok doğal yapılan yorumlarda ve oldukça güçlü
110W ancak benim planım
1+1 satılan bu üründen 2 tane alıp birde aktif subwoofer alip 4.1 ses elde etmek.
ses kartı 6 kanala kadar destekverdiği için bir sorun olacağını düşünmüyorum ama
hiç 2 ayrı sistemi bir karta bağlamadım

ses kartımdaki çıkışlar
Connectivity:
• Microphone in (1/8" mini jack)
• Stereo Line in (1/8" mini jack)
• Headphone out (1/8" mini jack)
• Left/Right Speaker out (2x RCA jacks)
• Rear-Left/Rear-Right out (1/8" mini jack)
• Center/Subwoofer out (1/8" mini jack)
• Optical out (TOSLINK) 1
herhangibi bir sorun yaşarmıyım tecrübesi olan , paylaşmak isteyen?
-
Center kanalı çok önemlidir. Filmlerde sesin bütünü genellikle merkezi kanaldan gelir. sen 4+1 kullanacağına göre sanırım merkezi kanaldan fedakarlık etmelisin. Senin yerinde olsam buna para vereceğim parayı adam gibi bir 5+1 e verirdim, daha verimli bir sistem ortaya çıkardı. Yani böyle güçlü bir çıkışı arka çevresel olarak kullansan sana ne yararı olabilir ki?
