Ses Geliyor Ama Gelmiyor
-
Slm arkadaşlar radyo yayını için sam4 yükledim mikrofonu bi türlü ayarlayamamıştım bişeyler yaptım yayını hoparlörden çalıp mikrofondan dinleterek servera göndermeye başladı isteksiz de olsam mikrofon çalıştı yani.Herneyse sinir oldum kapattım daha sonracığıma hiçbir programdan ses gelmemeye başladı ne msn ne win. media player ne winamp..
Ses denetiminde tıklayınca dınt diye deneme sesi de vermiyor artık.
Ama speakerlerde falan bir sorun yok , realtek hd audio şeysi var ordan deneme sesini çalınca çalıyor..
reset falan da kesmedi napıcaz :|
not : windows vista
-
msn de sesli görüşme yaparken sesi kapatmış olabilirmisin
-
yok yok
msnde gelmiyor derken , biri oturum açsa titretse falan.Hadi msni kapattım diyelim gelen tek ses realtek hd audio yöneticisi
adıyla saatin orda simge olarak duran ve tıkırdattığımda menüsü açılan , oradan deneme butonuna tıklayınca gelen ses.
-
garip :b
-
Başlık biraz bozuk olmuş (:
-
hee garip..
boşverin başlığı falan
mesela çin işkencesi başlığındaki videonn sesi gelimiyooo :D
ACIyooo AaaAacıyoOoOo
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------hee garip..
boşverin başlığı falan
mesela çin işkencesi başlığındaki videonn sesi gelimiyooo :D
ACIyooo AaaAacıyoOoOo
-----------------------------Sound control vs gibi
Driverla gelen bir program olabilir,
Ve ordan disable etmiş olabilirsin.
Driver'ı kaldırıp eklemeyi de dene.
Bunlarda olmazsa,
Tekrar gel.
-
wow oldu :O
ses çıkışını realtek şeysine vermiş SAM dednen program..
