Ses Geliyor Ama Gelmiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Slm arkadaşlar radyo yayını için sam4 yükledim mikrofonu bi türlü ayarlayamamıştım bişeyler yaptım yayını hoparlörden çalıp mikrofondan dinleterek servera göndermeye başladı isteksiz de olsam mikrofon çalıştı yani.Herneyse sinir oldum kapattım daha sonracığıma hiçbir programdan ses gelmemeye başladı ne msn ne win. media player ne winamp..

    Ses denetiminde tıklayınca dınt diye deneme sesi de vermiyor artık.

    Ama speakerlerde falan bir sorun yok , realtek hd audio şeysi var ordan deneme sesini çalınca çalıyor..

    reset falan da kesmedi napıcaz :|

    not  : windows vista


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    msn de sesli görüşme yaparken sesi kapatmış olabilirmisin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yok yok

    msnde gelmiyor derken , biri oturum açsa titretse falan.Hadi msni kapattım diyelim gelen tek ses realtek hd audio yöneticisi

    adıyla saatin orda simge olarak duran ve tıkırdattığımda menüsü açılan , oradan deneme butonuna tıklayınca gelen ses.

     


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek
    garip :b
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Başlık biraz bozuk olmuş (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hee garip..

    boşverin başlığı falan

    mesela çin işkencesi başlığındaki videonn sesi gelimiyooo :D

    ACIyooo AaaAacıyoOoOo


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    hee garip..

    boşverin başlığı falan

    mesela çin işkencesi başlığındaki videonn sesi gelimiyooo :D

    ACIyooo AaaAacıyoOoOo


    -----------------------------

    Sound control vs gibi

    Driverla gelen bir program olabilir,

    Ve ordan disable etmiş olabilirsin.

    Driver'ı kaldırıp eklemeyi de dene.

    Bunlarda olmazsa,

    Tekrar gel. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    wow oldu :O

    ses çıkışını realtek şeysine vermiş SAM dednen program..


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1034 Toplam Mesaj: 8