Ses Gelmiyo
-
arkadaşlar bilgisayarımda bir sorun var bilgisayarımı ilk açtığımda hopörlörden ses gelmiyor kasadan horörlör fişini çıkartıp takıyorum etrana bi pencere geliyo ordan ayarladıktan sonra ses geliyo makinayı her açtığımda böyle yapmaya bıktım sizce neden olabilir bana bunun için kalıcı bi çözüm söyleyin.,
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.,,.,
-
ses kartın board mı onboardmu sürücüleri yeniden yükle bide ..board onboard yaz
Toplam Hit: 1459 Toplam Mesaj: 2
