Ses Gelmiyo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sago87
    sago87's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    arkadaşlar bilgisayarımda bir sorun var bilgisayarımı ilk açtığımda  hopörlörden  ses gelmiyor kasadan horörlör fişini  çıkartıp takıyorum etrana bi pencere geliyo ordan ayarladıktan sonra ses geliyo makinayı  her açtığımda böyle yapmaya bıktım  sizce neden olabilir bana bunun için  kalıcı  bi çözüm söyleyin.,


         cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.,,.,


     


    ercan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ses kartın board mı onboardmu sürücüleri yeniden yükle bide ..board onboard yaz

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 1459 Toplam Mesaj: 2