Ses Gelmiyoor ...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek

    beyler pc den ses gelmiyor. ses ayarlarına giriyorum fakat pasif halde olduğu için değiştiremiyorumda ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    öncelikle sakin ol ve yazının tamamını bold ile yazma ardından aygıt yöneticisinde tanınmayan driverin aygıt kimliğini kopyala ve

    www.devid.info adresinde tarat indir kur :))


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    aliyk bunu yazdı

    öncelikle sakin ol ve yazının tamamını bold ile yazma ardından aygıt yöneticisinde tanınmayan driverin aygıt kimliğini kopyala ve

    www.devid.info adresinde tarat indir kur :))

    kurdum herşeyi yaptım tık yok ..... :(


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    off offff..

    başlat>denetim masası>aygıt Yöneticisi

    bak bakalım burada sarı ünlemli birşey varmı

    varsa

    üzerine sağ tık özellikler>ayrıntılar ordan özellik kısmından donanım kimliklerinde en uzun olan kısmı buraya yaz

    sarı ünlem yoksa ses ayarlarını iyice bi kurcala

    DestinatioN tarafından 21/Eyl/12 19:28 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    hoparlörü fişe tak.

     


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    başlığı görünce bir an 

    şampiyooonn  .... diye bağırasım geldi :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    wert bunu yazdı

    başlığı görünce bir an 

    şampiyooonn  .... diye bağırasım geldi :D

    ahhaha :D saolun arkadaşlar hallettim sorunu :)


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
Toplam Hit: 717 Toplam Mesaj: 7