Ses Gelmiyoor ...
-
beyler pc den ses gelmiyor. ses ayarlarına giriyorum fakat pasif halde olduğu için değiştiremiyorumda ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
-
öncelikle sakin ol ve yazının tamamını bold ile yazma ardından aygıt yöneticisinde tanınmayan driverin aygıt kimliğini kopyala ve
www.devid.info adresinde tarat indir kur :))
-
aliyk bunu yazdı
öncelikle sakin ol ve yazının tamamını bold ile yazma ardından aygıt yöneticisinde tanınmayan driverin aygıt kimliğini kopyala ve
www.devid.info adresinde tarat indir kur :))
kurdum herşeyi yaptım tık yok ..... :(
-
off offff..
başlat>denetim masası>aygıt Yöneticisi
bak bakalım burada sarı ünlemli birşey varmı
varsa
üzerine sağ tık özellikler>ayrıntılar ordan özellik kısmından donanım kimliklerinde en uzun olan kısmı buraya yaz
sarı ünlem yoksa ses ayarlarını iyice bi kurcala
DestinatioN tarafından 21/Eyl/12 19:28 tarihinde düzenlenmiştir -
hoparlörü fişe tak.
-
başlığı görünce bir an
şampiyooonn .... diye bağırasım geldi :D
-
wert bunu yazdı
başlığı görünce bir an
şampiyooonn .... diye bağırasım geldi :D
ahhaha :D saolun arkadaşlar hallettim sorunu :)
