Ses Karı Driver Yardım!!!
-
xp olan işletim sistemimi daha önceden burdan indirdiğim windows 7 ile değiştirdim(format).anakartım gigabyte cd si windows 7 yi desteklemiyo.ses kartım realtek ama tam olarak markası ne bilmiyorum bu sebeple dirver ını bulamıyorum.kasayı açıp baktım fakat anlamadım.yardım edebilecek biri varmı?
-
anakartın üzerinde modeli var. Ordan modelini öğren ve gigabyte in sitesinden ses kartının driverini indir.
-
anakartın üzerinde modeli var. Ordan modelini öğren ve gigabyte in sitesinden ses kartının driverini indir.
-
RTL8110SC
75096Q1
G719B
ALC888
gibi numaralar falan var ¿
-
bide bu windows 7 de driverlerın yüklü olup olmadığını nasıl anlayabiliriz
-
Anakartın markası GA - şeklinde başlıyor olması lazım. Driverları Bilgisayarıma sağ tıkla özellikler aygıt yöneticisinden bak.
-
everest yukle kesın bısey soyle sonra buluruz kolay
-
Anakart Adı Gigabyte GA-945PLM-S2 v2/v3
Realtek ALC888/S/T @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] PCI
-
gagabaytın sitesine gir ilgili kartı bul driverlerin hepsi orada var indir...
edüt büdüt : Link
http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-945plm-s2_rev2_1.html
