Ses Kartı Hakkında
-
Merhaba müritler.
yaklaşık 1 yıldan beri elektro gitar çalıyorum.
ve artık kayıt yapmak istiyorum.
Cubase ve Guitar Rig gibi programları kullanıyorum fakat ses kartımın kötü olmasından dolayı ses gecikmeli geliyor.
Burada iş size düşüyor fakat aklımda sorular var.
http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=7709&gid=2161
bu iki ses kartı arasındaki fark nedir ?
üstteki ses kartında gecikmesiz ses alabilirmiyim ?
amaç elektro gitar sesini gecikmesiz olarak bilgisayardan almak.
-
Yukarı !
Toplam Hit: 566 Toplam Mesaj: 2
