Ses Kartı Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Merhaba müritler.

    yaklaşık 1 yıldan beri elektro gitar çalıyorum.

    ve artık kayıt yapmak istiyorum.

    Cubase ve Guitar Rig gibi programları kullanıyorum fakat ses kartımın kötü olmasından dolayı ses gecikmeli geliyor.

    Burada iş size düşüyor fakat aklımda sorular var.

    http://www.hepsiburada.com/Liste/creative-audigy-value-71-ses-karti/ProductDetails.aspx?productId=bd700981&categoryId=218#Gorseller

    http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=7709&gid=2161

    bu iki ses kartı arasındaki fark nedir ?

    üstteki ses kartında gecikmesiz ses alabilirmiyim ?

    amaç elektro gitar sesini gecikmesiz olarak bilgisayardan almak.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Yukarı !


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 566 Toplam Mesaj: 2