Ses Kartı Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Beyler alttaki resimde gördüğünüz yer'e mic takıyorum ama mic çalışmıyor.
    Mic'i arkadaşlarda denedik çalıştı.Mic'de sorun yok yani..
    Resimdeki jack yerinin bozuk olduğunu düşünüyorum.Bu gösterdiğim yerdeki jacklardan piyasada var mıdır ? her pc'ye uyar mı ücreti ne kadardır ? ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    3 girişide denedin mi hocam?


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hocam var ses kartı dediğimiz parça vardır ucuz birşeydir 5/10 lira al tak tamamdır.

     

     

    http://ozfurkanbilgisayar.com/asp/product/633/S-LINK-SL-61A-6-CHANNEL-PCI-SES-KARTI bunu alabilirsin 13 liraymış.


    🥒
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    saftiriksincap bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 girişide denedin mi hocam?


    -----------------------------
    hocam el alttaki mikrofon jack'ı çalışmıyor diğerlerinde sorun yok..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    Ses Kartı Her pc'ye Uyar mı peki ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ses Kartı Her pc'ye Uyar mı peki ?
    -----------------------------

     

    PCI dır zaten uyar merak etme.


    🥒
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    başka ses kartı denedim gene çalışmadı.. mikrofon nerelerde yanlış yapıyorum yardımcı olsanız..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam o dediğin çıkışlar anakartla tümleşiktir. Çıkartamazsın yada değiştiremezsin, olabiliyor ama aynı parça bulunacak vs hem sıkıntılı oluyor daha sonradan.

    Ses kartını denedin odamı calışmadı.

    kartı taktıktan sora tümleşik sesi bios'tan disable edeceksin.

    eğer driver vs' varsa yükle kartın. ki tak çalıştırdır. eğer kartı görüyorsa yazılımı yüklediysen denetim masasından giriş cıkış aygıtlarına bak ses menüsünden.

Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 8