Ses Kartı Önerisi (Kayıt İçin)
-
Selam müritler ses kartı önerisine ihtiyacım var bu konuda pek fazla bilgiye sahip değilim o yüzden sizin görüşleriniz benim için önemli. Gelelim konuya.
Pc ye elektrto gitarı bağlayıp kayıt yapmam gerek ve şu an ki anakartım da yarım saniye kadar ses gecikmesi yaşıyorum bu sebepten dolayı da gitarı çalamıyorum
ana kartım (Asus p5q pro) bana hangi ses kartını önerirsiniz 5+1 falan olmasına gerek yok kaliteli ses alayım yeter
-
1 kişi bile yardım etmicek galiba
-
m-audio firewire solo kullanıyorum , gitar ve vocal kayıtları yapıyorum tavsiye ederim ;)
-
bu çok fazla dostum daha uygun bişeyler arıyorum seste gecikme yapmasın yeterli
Toplam Hit: 858 Toplam Mesaj: 4
