Ses Karti Sorunu !
-
ya ben bil. ses prog. sildimde yanlışlıkla bana (sondmax) ses kartının driver lazım bi yardımcı olun şimdiden
teşekurler
-
-
hocam
1. sondmax değil soundmax
2. soundmax ses kartının driverı değil ac97 ler ile gelen bir program
3. silsende bişey olmaz müzik çalmak için winamp media player kullanabilirsin, zaten soundmaxı kullanan yok
4. bilgisayardan ses cıkmıyorsa önce ses kartının ayarlarını kontrol et aşağıdan ses kapalımı acıkmı ona bak hoparlör simgesine 2 kere tıklayarak..
5. eğer hoparlör simgeside yoksa bilgisayarım sağ tuş özellikler aygıt yöneticisinde soru işaretli yada ünlemli birşet varmı ona bak
6. eğer ünlemli birşey varsa anakartının markasını söleki driverını söleyelim...
-
daha acıklayıcı yazsaydın ya :D
anakart modeli falan yazsaydın verirdik direk soundmax :D
-
aynı anda yazmısız 3 müzde amk :D
-
abı ben aynısını yaptım olmadı hata veriyor
-
Haporleri anakart uzerindeki yesil girise taktigindan eminmisin ?
