Ses Kartım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Evet abilerim ablalarım benim ses kartımda bir sorun var ara sıra bilgisayrıma bakım yaparım acaba yaktımmı diye düşünüyorum? :( ama yansa bilgisayar gömez.

    Neyse driver ı yükliyorum ancak aygıt yöneticisinde soru içaretli olarak C-media ac97 adudio device olarak gözüküyo nasıl halledebilirm bu sorunumu :) yardımlarınız bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    Clickanddie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evet abilerim ablalarım benim ses kartımda bir sorun var ara sıra bilgisayrıma bakım yaparım acaba yaktımmı diye düşünüyorum? :( ama yansa bilgisayar gömez.

    Neyse driver ı yükliyorum ancak aygıt yöneticisinde soru içaretli olarak C-media ac97 adudio device olarak gözüküyo nasıl halledebilirm bu sorunumu :) yardımlarınız bekliyorum.


    -----------------------------

    sarı soru işareti driverın yüklenmediği anlamına gelir. belki yanlış driver yüklemişsindir everest ultimate edition ile ses kartını tam olarak öğren orada yazan isim ile driveri yükle.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam daha öncede aynı driver la yüklemiştim çalışıyordu ancak virüs taraması sırasında driverdan bir dosya silinmişse bilmem tabi :) onun için dediğinizi bi yapayım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam sarı ÜNLEM işareti var düzeltiyorum....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    ünlem işareti olan donanıma çift tıkla açılan yerde Aygıt Durumu yazan yerin altında (Kod:) yazar kodun yanındaki numarayı söyle.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Sağolun hocam sorunumu çözdüm :) everest işime yaradı internetten de biraz aradım buldum :) aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm:

    WDM_A406.exe diye internetten ararsanız bulursunuz tabi sizin ses e uyar mı bilmem

     

    Sağolun :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    Clickanddie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sağolun hocam sorunumu çözdüm :) everest işime yaradı internetten de biraz aradım buldum :) aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm:

    WDM_A406.exe diye internetten ararsanız bulursunuz tabi sizin ses e uyar mı bilmem

     

    Sağolun :)


    -----------------------------

    her pc'nin aynı olmaz. driver öğrenmek için everest ultimate edition iyi bir yazılım.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 7