Ses Kartım ?
-
Evet abilerim ablalarım benim ses kartımda bir sorun var ara sıra bilgisayrıma bakım yaparım acaba yaktımmı diye düşünüyorum? :( ama yansa bilgisayar gömez.
Neyse driver ı yükliyorum ancak aygıt yöneticisinde soru içaretli olarak C-media ac97 adudio device olarak gözüküyo nasıl halledebilirm bu sorunumu :) yardımlarınız bekliyorum.
-
Clickanddie bunu yazdı:
-----------------------------
Evet abilerim ablalarım benim ses kartımda bir sorun var ara sıra bilgisayrıma bakım yaparım acaba yaktımmı diye düşünüyorum? :( ama yansa bilgisayar gömez.
Neyse driver ı yükliyorum ancak aygıt yöneticisinde soru içaretli olarak C-media ac97 adudio device olarak gözüküyo nasıl halledebilirm bu sorunumu :) yardımlarınız bekliyorum.
-----------------------------sarı soru işareti driverın yüklenmediği anlamına gelir. belki yanlış driver yüklemişsindir everest ultimate edition ile ses kartını tam olarak öğren orada yazan isim ile driveri yükle.
-
Hocam daha öncede aynı driver la yüklemiştim çalışıyordu ancak virüs taraması sırasında driverdan bir dosya silinmişse bilmem tabi :) onun için dediğinizi bi yapayım
-
Hocam sarı ÜNLEM işareti var düzeltiyorum....
-
ünlem işareti olan donanıma çift tıkla açılan yerde Aygıt Durumu yazan yerin altında (Kod:) yazar kodun yanındaki numarayı söyle.
-
Sağolun hocam sorunumu çözdüm :) everest işime yaradı internetten de biraz aradım buldum :) aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm:
WDM_A406.exe diye internetten ararsanız bulursunuz tabi sizin ses e uyar mı bilmem
Sağolun :)
-
Clickanddie bunu yazdı:
-----------------------------
Sağolun hocam sorunumu çözdüm :) everest işime yaradı internetten de biraz aradım buldum :) aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm:
WDM_A406.exe diye internetten ararsanız bulursunuz tabi sizin ses e uyar mı bilmem
Sağolun :)
-----------------------------her pc'nin aynı olmaz. driver öğrenmek için everest ultimate edition iyi bir yazılım.
