Ses Kartım Sapıttı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    Arkadaşlar Asusun realtekli onboard kart artık tek kolondan ses veriyor.Başka kanallara takıyorum kart üstünden.Yine bir düzelme yok.Sizce neden olabilir?Kablolar sağlam çıkartıp başka yerde denedim çünkü.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoxiouS
    NoxiouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek

    Ses ayarlarındaki ses dengelerini kontrol ettinmi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    Hepsi tam hoca.Kablolarda sağlam kabin kablolarıda sağlam çünkü kulaklıktada tek kanal çalışıyo sonuçta ikisi aynı anda bozuk olamaz heralde :S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    takdığın hoparlörün kablosunu kontrol et

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hocam bende de Realtek AC97 var. Ara sıra ses gidip geliyordu.Tek Kolondan ses veriyordu.Driverini tekrar yükle ve arkadaki kolonların kablolarına bak bazen eğilip bükülüyorlar ses gidip-gelmesi olabiliyor.Ben bunları yapmıştım oldu.

    less than one, more than zero.
Toplam Hit: 946 Toplam Mesaj: 5