Ses Kartım Sapıttı
-
Arkadaşlar Asusun realtekli onboard kart artık tek kolondan ses veriyor.Başka kanallara takıyorum kart üstünden.Yine bir düzelme yok.Sizce neden olabilir?Kablolar sağlam çıkartıp başka yerde denedim çünkü.
-
Ses ayarlarındaki ses dengelerini kontrol ettinmi?
-
Hepsi tam hoca.Kablolarda sağlam kabin kablolarıda sağlam çünkü kulaklıktada tek kanal çalışıyo sonuçta ikisi aynı anda bozuk olamaz heralde :S
-
takdığın hoparlörün kablosunu kontrol et
-
hocam bende de Realtek AC97 var. Ara sıra ses gidip geliyordu.Tek Kolondan ses veriyordu.Driverini tekrar yükle ve arkadaki kolonların kablolarına bak bazen eğilip bükülüyorlar ses gidip-gelmesi olabiliyor.Ben bunları yapmıştım oldu.
Toplam Hit: 946 Toplam Mesaj: 5
