Ses Kartını Yükleyemedim!..
-
Arkadaşlar geçen gün vistadan xp ye geçtim. Her şey normal ama ses kartını yükleyemedim. Ses yaması diye bir klasör var. winrar dan çıkarınca arşiv hatası diyor 2 3 dosya için. engin tecrübelerinizden acilen yararlanmak istiiyorum..
-
bende ses karti driver ini otomatik yüklemesine rağmen sorun çikmişti aynisi bi arkadasimin da basina gelmis 2.formati attimis düzelmis bende aynisini yaptim 2.kez format attim busefer sorun olmadi ses düzeldi neden bilmiyorum ama bi deneyebilirsin olmadi ses kartin anakartin üstündeyse en son sürümü anakart üreticisinin sitesinden yada realtek den indir kur düzelicektir yeni model anakarlarda bende oldu gibi HD ses cikislari sorun yaratabiliyor Xp de ama 2.formati dene derim.
bu arada driver larina göz gezdir çoğunlukla vista ve xp için 2driver olur.
-
abi ben zaten ikinci formatı da cektim. yine olmadı bir yerden baktım ses yamasından bahsetmiş onu indirdim ama hatalı iniyor. sürücülerin sıralaması önemlimi yüklerken
-
yama indirmene gerekyok da anakartin cd si ni yükleyince direk olmasi lazim birseyleri yanlis yapmissindir ben 3.formatin eşiğinden döndüm. =)
bi arkadas yama bulmustu vista çikti xp çöktü dikkat et sürümlere
-
3. formatı haketti bu notebook. üçüncü turdada sonuç alamazsak vistaya dönecem:)
-
dene bakalim olmassa hortlatirsin konuyu
-
eyvallah mürit sağol
