Ses Kayit Progami Gerekli
-
Hacilar.
Bir arkadas, mixerden kayit yapacakmis. Ses kartini girisine baglanacak.
Bana dedi ki uzun sure kayit yapacak bir prg bulabilir misni diye ?
Varmi bir bildiginiz ?
-
http://www.looprecorder.de/longtime.php
burayı bir oku.
beleş program olarak audaticy
şurayı oku: http://wiki.audacityteam.org/wiki/Recording_length
"There is a limit to recording time in legacy Audacity 1.2.x which is determined by the maximum number of audio samples it can store. When recording at Audacity's default 44100 Hz sample rate this implies a maximum recording time of about 13 hours, 31 minutes, 35 seconds"
-
Daft bunu yazdı
http://www.looprecorder.de/longtime.php
burayı bir oku.
beleş program olarak audaticy
şurayı oku: http://wiki.audacityteam.org/wiki/Recording_length
"There is a limit to recording time in legacy Audacity 1.2.x which is determined by the maximum number of audio samples it can store. When recording at Audacity's default 44100 Hz sample rate this implies a maximum recording time of about 13 hours, 31 minutes, 35 seconds"
Bende bunu buldum hacim . Sagolasin tesekkurler
-
cubase çok iyidir.
-
Pro tools ve Cubase kullanıyorum tavsiye ederim.
