folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ses Kayit Progami Gerekli



Ses Kayit Progami Gerekli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hacilar.

    Bir arkadas, mixerden kayit yapacakmis. Ses kartini girisine baglanacak.

    Bana dedi ki uzun sure kayit yapacak bir prg bulabilir misni diye ?

    Varmi bir bildiginiz ?


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    http://www.looprecorder.de/longtime.php

    burayı bir oku.

    beleş program olarak audaticy

    şurayı oku: http://wiki.audacityteam.org/wiki/Recording_length

    "There is a limit to recording time in legacy Audacity 1.2.x which is determined by the maximum number of audio samples it can store. When recording at Audacity's default 44100 Hz sample rate this implies a maximum recording time of about 13 hours, 31 minutes, 35 seconds"

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    http://www.looprecorder.de/longtime.php

    burayı bir oku.

    beleş program olarak audaticy

    şurayı oku: http://wiki.audacityteam.org/wiki/Recording_length

    "There is a limit to recording time in legacy Audacity 1.2.x which is determined by the maximum number of audio samples it can store. When recording at Audacity's default 44100 Hz sample rate this implies a maximum recording time of about 13 hours, 31 minutes, 35 seconds"

    Bende bunu buldum hacim . Sagolasin tesekkurler


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    cubase çok iyidir. 


    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    Pro tools ve Cubase kullanıyorum tavsiye ederim.


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
Toplam Hit: 697 Toplam Mesaj: 5