Ses Kayıt Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Arkadaşlar muhtelif toplantılar esnasında kayıt alma mecburiyetim olduğu için, teknik odada kullandığım miksere ses kayıt cihazını takıp toplantı başladığında record tuşu ile kayıdı başlatıyorum. Ses kayıt cihazının ses düğmesini en aza indirgiyorum. Fakat ses kayıt cihazı sesi kayıt ederken arka planda da cızırtı - hışırtı artık ne derseniz böyle bir bela ses kaydediyor.

    Çözüm öneri olan varsa sevinirim, yada bir program bu cızırtı - hışırtıyı kaybedecek.

    Tşk.ler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    hocam jacklarda bi' sıkıntı vardır. özellikle kayıt cihazına bağladığın kabloyu kontrol et.

Toplam Hit: 685 Toplam Mesaj: 2