Ses Sistemi Ayarlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    ses kartının programı olmadan sesi 5+1 e nasıl ayarlarım

    DOM..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    imkansız 5.1 dediğin yani dolby dürt tarafın kolunlarla çevrili olması lazım bir de tiz v birde woofer yani dediğin şey stereo hopaerlörlerle imkansız sadece sese derinlik katarak tatmin olabilisibn o kdr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    5.1 ses kartın olmadan 5.1 ses sistemini verimli kullanamazsın.eğer 5.1 kartım var programsız nasıl ayarlarım diyosan sürücülerle birlikte programı zaten kuruluyor. sürücülerini kurmak istemiyorum diyosan da kullanamazsın :)

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 899 Toplam Mesaj: 3