Ses Sorunu
-
ya arkadaşlar ben bi tane ayraç aldım hani tek girişi çift çıkış yapıor onlardan c-media ses kartım var anakartla tümleşik , yaptım işte birine anfinin jakını taktım diğerine kulaklığın kulaklık hiç çalışmadı anfidende cızırtı halinde acaba kaldırmıyormu yoksa ayarmı çekilmesi gerek ?
-
o zamanzingoyu bide walkman mp3pileyır gibi bi dalga da dene
ben kullanıyom hiç sorun yaşamadım
stereo yu mono yada stereo olarak dağıtması lazım
başka bi işlevi yok zaten -
ya acaba ayarları filan mı var
-
ne ayarı olacak onun :) ses gelmiyorsa ikisinden de teki taklı olsun ve dene eğer yine gelmiyorsa jack de sorun var...
konuyu donanım/driver bölümüne taşı
Toplam Hit: 689 Toplam Mesaj: 4
