folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Sesli Chat Full (Server+Cracked) Buyurun [UNIVOICE]



Sesli Chat Full (Server+Cracked) Buyurun [UNIVOICE]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Merhabalar,
    Sanirim herkez bi ara bunu aramistir ve halada ariyordur.
    Aslinda eminimki elden ele yayildiktan sonra bu olayin civki cikacak.
    Ancak genede herkeze o özgürlügü tanimak istiyorum.
    Buyurun.

    B.10 Versiyonu:

    http://rapidshare.de/files/28571337/B.10.rar.html

    B.23 Versiyonu:

    http://rapidshare.de/files/28573010/seslichat.rar.html

    Kurulumu ve detaylarini anlatmiyacagim.
    Hic degilse biraz anlayan kisiler kurcalasinlarda tam civki cikmasin.

    Kolay Gelsin,
    Hoscakalin.

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    sağol hoca varsa görüntülü chat i de yolla :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuMBeRoNe
    NuMBeRoNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    Len bu rapid varya premıum daha şimdi bişi indirdim beklicem ama saol arşiv yapıcam mutlaka bi gün bu işleri öğrenince işime yarıyacak stok yapak az

    |Tandır Tava Gedli Hamur Tükendi| Akıl Başa Geldi Ömür Tükendi |
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Merhaba, karga ukalalik yapma amacli o sekilde yazmadim kardes yanlis anlasilma oldu galiba.
    Bu verdigimin fiyatina bakarmisin bi internette..
    Bu univoice. Sadece aylik server kirasi 300$ kadar...
    ben server dahil herseyiyle komple sunuyorum.
    local calistirilabilinir halde.
    Baska bi tane piyasada göster bende kullanayim varmi ???
    neyse...
    bunun camli versiyonuda var.
    o biraz sakincali. dagitamiyorum maalesef.

    Kolay gelsin,
    Hoscakalin.

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuMBeRoNe
    NuMBeRoNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    öle olsun ühü ühü çok üzülcem vermeya kaç kişi versende kullanıırki ilk verdiğin için saol

    |Tandır Tava Gedli Hamur Tükendi| Akıl Başa Geldi Ömür Tükendi |
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    töbe töbe böyle lame muhabbetler SIKICI oluyor aslinda ama,
    ben genede bi aciklama yapayim.
    WebCam destekli olan UniVoice un server destekleme olayi yok.
    dolayisiylada merkezi tarafindan sürekli kontrol altinda.
    Ve buda kullanicilar icin tehlikeli.
    Eger dava acilmasini göze alicaksaniz sorun degil..

    Neyse vazgectim iyilik yapmak bazen göz cikartiyor harbiden.
    Forumlarda bi ara caarrt diye bagiran bi cok kisi vardi seslichat icin....

    rastgele.

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    Red kardes sen uyma bunlara, paylasimlarina devam et :D

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhacker16
    byhacker16's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ya hoca biliyorum 1 yıl önce açmışsın konuyu ama beni duyuyorsan şu prog. yeni likin,i yollarmısn yada kimde varsa yollarmı  LütFen

Toplam Hit: 3619 Toplam Mesaj: 8