Sessionlar Da Döngü İle Arama Yapmak
-
Arkadaşlar sessionlarda otomatik olarak artş sağladım daha sorna for döngüsü için arama yaptım fkat olmadı.
if session("top")="" then
session("top")=1
else
session("top")=session("top")+1
end if
session(session("top"))=yaziburada yazi inputtan geln değer
------------
burada session("3") dediğimizde değri inputtaki değr olacaktır olacaktır.Neyse for döngüsü ile hepsini şu şekilde listelettim
for i=1 to session("top")
response.write session(i)
next--buraya kadarda problem yok.Fakat bir arama yapmak istedim.
for i=1 to session("top")
if len(yazi)>5 and yazi=session(i) then
cevap = "muhabbet aynı yerlerde dolanıyor"
else
cevap = cek("cevap")
nextşeklinde.Burada yazi inputtan gelen değr. cevap dediğimzi ise daha sonra ekrana yazdıracağım şey.cek("cevap") ise databaseden gelen cevap.Fakat bir problem oldu
Microsoft VBScript compilation error '800a040e'
'loop' without 'do'
/index2.asp, line 128
loop
^diyor.Problem nedir ? Do-while dedim bu sefer loop ta sorun çıkarttı
-
sanıyorum işi if bozuyor fakat koşullar sağlanırsa döngüden çıkmayı halledemedim
edit:
ups end if i unutmuşum.Gece 02.40 ta bu kadar oluyor :)
-
:| yat uyu hocam gece gece işin mi yok git tv izle uykun yoksa bot mot fani şeyler if elselerle dönmüyo hayat for looplar kurtarmıyo bizi yarın sıfırdan ele al olayı sağlam kafayla çözersin :| moralim bozuk mk ben de çözemedim olayı bu kafayla session(session("top"))=yazi nedir onu anlamadım ilk başta :|
for i=1 to session("top")
if len(yazi)>5 and yazi=session(i) then
cevap = "muhabbet aynı yerlerde dolanıyor"
else
cevap = cek("cevap")
nextbu zaten yanlış next den önce end if koymamışsınki :|
edit: zaten çözmüşün niye cevap verdimki ben :|
-
eyvah eyvah:) bir ben miyim diye merak ediyodum herkesin kafası duman amk :D
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------:| yat uyu hocam gece gece işin mi yok git tv izle uykun yoksa bot mot fani şeyler if elselerle dönmüyo hayat for looplar kurtarmıyo bizi yarın sıfırdan ele al olayı sağlam kafayla çözersin :| moralim bozuk mk ben de çözemedim olayı bu kafayla session(session("top"))=yazi nedir onu anlamadım ilk başta :|
for i=1 to session("top")
if len(yazi)>5 and yazi=session(i) then
cevap = "muhabbet aynı yerlerde dolanıyor"
else
cevap = cek("cevap")
nextbu zaten yanlış next den önce end if koymamışsınki :|
edit: zaten çözmüşün niye cevap verdimki ben :|
-----------------------------hocam :D çözdüm çözdüm
www.seytan.somee.com aynı cümleyi ne zaman yazarsan yaz kontorl ediliyor.Birde ard arda iki cümleyi aynı yazarsan yine söyleniyor.
session(session("top")) şu şimdi session("top") toplam oluyor 1,2,3,4,5.. her muhabbette +1 ekleniyor.
session(session("top")) olunca session("1"), session("2") oluyor...Yani her mesaj kaydediliyor bunada 1-2-3 olarakyazıyoruz otomatik.
---
Öte yandan aklıma şu geldi atıyorum session("500") oldu yani 500 kez mesaj atmış.yine sessionlar içinden arama yaptırıyor.Bu durumda bi yavaşlama, sersemleme aptallaşma olur mu ?
--
birde internet explorer 6 da sorun çıkartıyor :-/ neden böyle birşey yaptı bu
edit:
alp bunu yazdı:
-----------------------------
eyvah eyvah:) bir ben miyim diye merak ediyodum herkesin kafası duman amk :D
-----------------------------
hoca sorma gecenin 3 üne geliyordu bi ton beyin fırtınası yaptım nasıl bi çözüm getireilirim diye ondan sonrada böyle iflerde selectlerde sorun çıakrttı
