Sessionlarda Sorun (Asp)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    olay şöle <% if Session("id") ="& asd("uyeid") &"  Then%>Düzenle Sil<%else%>yetki yok<%end if%>   amacım bu mesajı  yazın kişi ilerde değiştirebilmesi ve silmesi ama sorun nedir hala anlamış değilim vi türlü veritabanındaki uyeid ile sessindaki id numarasını eşleştirmeyi beceremedim hata nerde?

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    <%
    if Session("id") = asd("uyeid")  Then
    Response.write "Düzenle Sil"
    else
    response.write "yetki yok"
    end if
    %>

    Not: Session("id") ="& asd("uyeid") &"   böyle olmaz.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    msn açınca bana bi haber etsene buda işimi görmedi

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Konuyu yazdırırken üyenin id'inide kaydedeceksin...

     Sonra konuyu listeletirken

     if session("uye-idi")=konu_rs("yazan_üye_idi") then

    olması lazım

     

    Kolay gelsin..


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <%
    if cint(Session("id")) = cint(asd("uyeid")) Then
    Response.write "Düzenle Sil"
    else
    response.write "yetki yok"
    end if
    %>

    veya

    <%
    if asd("uyeid")<>"&Session("id")&" Then

    response.write "yetki yok"
    else
    Response.write "Düzenle Sil"
    end if
    %> 

    dener misin bi


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    <%
    if cint(Session("id")) = cint(asd("uyeid")) Then
    Response.write "Düzenle Sil"
    else
    response.write "yetki yok"
    end if
    %>

    veya

    <%
    if asd("uyeid")<>"&Session("id")&" Then

    response.write "yetki yok"
    else
    Response.write "Düzenle Sil"
    end if
    %>

    dener misin bi


    -----------------------------

    cint ne için hocam onu çözemedim? 


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    sayı türüne çevirmeyi sağlayan bir fonksiyon :)


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    hımmm onu o fonksiyonu kullandıktan sonra halloldu :)

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
Toplam Hit: 820 Toplam Mesaj: 8