folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Seste Cızırtı Sorunu



Seste Cızırtı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    merhaba

    mikrofondan karşı tarafa giden seste arkafonda acaip bi ugultu var. benimde çıkışlarda hoparlör veya kulaklık olsun acaip bi cızırtı var :D  kısaca hem giren hem çıkan seste bi problem var. Driverı değiştirdim ugultu cızırtı seviyeli değişti ama tamamen bitmedi. 3 tane mikrofon var(1i laptopın kendi mikrofonu) mikrofonlardna olma ihtimali yok saglamlar ayrıca çıkan sestede problem oldugu için ihtimal vermiyorum. 1 tane mikrofonda cızırtısız cıkıo onun sebebini anlamadım.  googleda araştırıdm topraklama falan demişler  sizce tam olarak ne olabilir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    topraklamadan yapar. psu dan da yapar haliyle.

    bi psu dene. bide toprak hatlı bir yerde dene.

    değişmezse seskartındasıkıntı olmuş olabilir.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    topraklamadan yapar. psu dan da yapar haliyle.

    bi psu dene. bide toprak hatlı bir yerde dene.

    değişmezse seskartındasıkıntı olmuş olabilir.


    -----------------------------
    laptop tayım :|

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    topraklaması düzgün bi yerde dene. olmazsa farklı adaptörle dene.

    driver değiştirmişsin ama yine de format atarak farklı bi driver dene

    olmadı bi tamirciye uğra

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    topraklaması düzgün bi yerde dene. olmazsa farklı adaptörle dene.

    driver değiştirmişsin ama yine de format atarak farklı bi driver dene

    olmadı bi tamirciye uğra

     


    -----------------------------
    açıkcası makineyi açtırasım hiç yok 

    prizde topraklama olup olmadıgını nasıl anlarım ?  yoksa nasıl toprak hat çekerim (avometre dahil bir dolu alet edevata sahibim)

    makineye bir çok kez format atıldı sorun bazen daha az bazen daha cok ama hep var

    harici ses kartı alsam sorun çözülürmü? (PCMCIA veya usb )  çözülürse en ucuz yollu marka model önerileriniz varmı? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    Hocam eğer tahmin ettiğim sorunsa, Realtek'in HD Audio codec'lerinde bir sorun var sanıyorum. Güncel driverlarla da sorun çözülmemişti. Bir, iki hafta kadar aynı sorunu yaşadım.

    Öncelikle, sorunun donanımsal olup/olmadığını anlamak adına, Aygıt Yöneticisinden ses kartının sürücüsünü sil ve bilgisayarını yeniden başlat. Seste cızırtının devam edip etmediğini kontrol et. Eğer tamamen ya da genel olarak düzelme varsa, bir de 2 Eylül'de yayınlanan Realtek HD Audio Codec paketini kur(Benim sorunum bunun ardından düzeldi).

    http://www.free-codecs.com/download/realtek_hd_audio_codecs.htm

    Bir de, şunu deneyebilirsin(Pek çok kişide, cızırtı sorunun çözülmesinde bu genelde işe yarıyor):

    Ses>Kayıttan Yürütme Aygıtları>Speakers>Özellikler

    Burada Geliştirmeler bölümünden, Tüm ses efektlerini engelle seçeneğini işaretle.

    Gelişmiş sekmesinden de 16 Bit'ten başlayarak, senin için sorunsuz olabilecek frekansı seç.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    topraklama olabilir ,

    makinanın içerisinde ufak bir problem olabilr , 

    jack girişlerinde bir problem olabilir. Laptobın guc kaynagındanda kaynaklanabilir.

    içi açılmadan pek belli olmaz 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    Konuyu baltalamak gibi olmasında benimde ses kartı driverımla sorunum var . Realtek sürücüsünü indiriyorum kuruyorum ses cızırtılı . Kaldırıyorum win7 kendi buluyo High Definition Audio diye . Ama mikrofonu kullanamıyorum ( laptop ) Üstte verilen linkteki zımbırtıyıda denedim yine aynı 


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    benim hoparlörde de cızırtı var, mikrofonu çıkartınca gidiyor. mikrofonun üzerinde tuşu var açıp kapatmak için ama kapalı da olsa mikrofon jackten çıkmadan ses gitmiyor.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Mc_cO_By bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam eğer tahmin ettiğim sorunsa, Realtek'in HD Audio codec'lerinde bir sorun var sanıyorum. Güncel driverlarla da sorun çözülmemişti. Bir, iki hafta kadar aynı sorunu yaşadım.

    Öncelikle, sorunun donanımsal olup/olmadığını anlamak adına, Aygıt Yöneticisinden ses kartının sürücüsünü sil ve bilgisayarını yeniden başlat. Seste cızırtının devam edip etmediğini kontrol et. Eğer tamamen ya da genel olarak düzelme varsa, bir de 2 Eylül'de yayınlanan Realtek HD Audio Codec paketini kur(Benim sorunum bunun ardından düzeldi).

    http://www.free-codecs.com/download/realtek_hd_audio_codecs.htm

    Bir de, şunu deneyebilirsin(Pek çok kişide, cızırtı sorunun çözülmesinde bu genelde işe yarıyor):

    Ses>Kayıttan Yürütme Aygıtları>Speakers>Özellikler

    Burada Geliştirmeler bölümünden, Tüm ses efektlerini engelle seçeneğini işaretle.

    Gelişmiş sekmesinden de 16 Bit'ten başlayarak, senin için sorunsuz olabilecek frekansı seç.


    -----------------------------
    herkes benim cızırtı konusunu mu bekliomuş ne çok cızırtısı olan var :D neyse benim sorunum sanırım driverdan olabilir. bir dolu driver denedim cızırtı seviyeleri hepsinde farklı en son bitane buldum cızırtıyı minimuma indirdim eskiye göre ama hala cızırtı devam ediyor. bu ara dedigi gibi ses kartı realtek hd. googledan baktım bu sorunu çok kişi yaşıyormuş. bu arada win7 malum driverları otomatik yüklüo donanımlaın. bunu kapatmanın bi yolu varmı. gpeditten kapatınca mouse um falanda calısmıo usb den oldugu için ps2 portum yok.
Toplam Hit: 2336 Toplam Mesaj: 10