folder Tahribat.com Forumları
linefolder Delphi - Pascal
linefolder Setup Nasıl Hazırlayabilirim?(Delphi+Database)



Setup Nasıl Hazırlayabilirim?(Delphi+Database)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    Selamlar
    daha önce de baya soru sordum ama cevap alamadım neyse onları çözdüm zaten. Ama bu seferki baya önemli. Geçen gün Installshield 11.5 in linkini verdim. Fakat o programda birşey eksik. Module kısmında BDE bir türlü çıkmıyor. Onun forumlarını araştırdım fakat kimse bi sonuca ulaşamamış. Bir zamanlar installshield in eski versiyonunu kullanmıştım onunla yapıyordum. Bana ne yapmamı önerirsiniz.
    not: eski programı kullanın demeyin baya eskiydi :))

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    piyasada yaptıgın tüm dosyaları exleri birleştirip setup yapacagın bi kaç pro var setup maker yaz goglede çıkar o proylada setup yaparsın

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FienDisHMan
    FienDisHMan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadas doru solemiş googleden aratırsan cıkar
    burda da payLasma veriLmişti bir ara ama linki hatırmalıyom

    DiKKaT KöPeK VaR..!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    sırf cevap vermiş olmak için birşeyler yazdığınız belli. öncelikle yazdıklarımı bir okuyun. anlamıyorsanızda cevap yazmayın.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşım dogrudur sırf bişeler yazmak için foruma yazıyorum sen bilgi paylaşmak için yazıyorsun yazmayada devam et kimse gördümü yada sen beni gördünmü öle sırf cevap olsun die insanlara laf atmadan önce tanı zaten kim kimin ne oldugunu herkes iyi bilir

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
Toplam Hit: 2188 Toplam Mesaj: 5