Sevgilim. 22/10/2010
-
İçimde çalışan dozerlerin sesini duyabiliyorum. Şuan beynim "SENİ" yok etme çalışmalarını başlattı. Ama fark ettiğim birşey var. Bu sefer nedense numaranı beynime kazımışım. Her telefonu elime aldığımda direk çevirmeye başlıyorum. Nedensiz, istemsiz. Anlam veremiyorum demek saçma olucak, gayet açık "KALBİM" hala oralarda kalmış. Nedensiz, amaçsız yani kendi hayatımı yaşarken, asla demişken bir daha asla tam o anda rastladım. İşte dedim "HALA" umut var. Daha körelen birşey yok. Bir anda yükselişe geçtim, içimdeki o "ÇOK" derin çukurdan. Ne olduğunu başlarda anlamamıştım. İnanmak ve güvenmek çok zordu. Çok derin bi çukurdan çıkıyordum. Uyanış, diriliş o tarz birşey yaşarken fark ettim ki o da beni "SEVİYOR". Zaman akıp geçerken ben hep mutlu küçük bir hayat kovalıyordum. Ama hep tedbirliydim. Kendimi hiç salmadım. Ama zaman işte o akıp giden zaman bütün kontrolü elimden almıştı. Sevmek ötesindeydim. Resmen sadece görüşebilmek, elini tutabilmek için yaşıyordum. İlk günü hiç unutamıyorum. Elini tutmaya bile çekiniyorken nasıl olduda seni seviyorum diyebildim. İşte o zaman ayağa kalkmıştım. Kendim olmaya başlayabilmiştim. "MELEĞİM" yardım ediyordu. Her hareketi, bakışı biraz daha içimdeki karanlığı yırtıyordu. Bu kadar büyük bir güç elindeyken sen insanlara takıyordun. Onlardan vazgeçmeni hep istedim. Benim planladığım hayatta sadece 2 kişi vardı. Ne eş, ne dost.. Evet iyi günlerimde olucaktı, arkadaşlarımda ama hiç biri senden önde olmayacaktı. Şimdiyse hayatımda sadece boşluk var. Tekrar çukura dönüyorum. Bu sefer dönmeyi düşünmeden. Ve artık biliyorum. Sen benim kadar başaramamıştın bu işi. Sen gerçekten seveme.. Ve bu hayat yarım ka..
-
Yazık sana Hoca, A$k yok sıkıntı yok..
-
Reddedilmek,terkedilmek güzel birşey değil elbet bu herkese zor gelir..Ancak şunu unutma yaşamında başına gelebilecek en kötü olay da bu değil..
-
ah be olum gurbet ellerde aşk acısımı çekiosun aman dikkat et kendine
-
Zaman zaman zaman....
Zamanla geçer derlerde geçmiyor anasını satim.
allah kolaylık versin kardeşim -
22den nefret ediyorum.
-
vay sifreli yazmis benden kacmaz : D
seni kalbim hala cok seviyor melegim keh keh keh
haci dinle
kurban - yalan dostum
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
vay sifreli yazmis benden kacmaz : D
seni kalbim hala cok seviyor melegim keh keh keh
haci dinle
kurban - yalan dostum
-----------------------------bu adamın gönderdiği şarkıyı dinle
Toplam Hit: 1303 Toplam Mesaj: 8
