folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sevgilim. 22/10/2010



Sevgilim. 22/10/2010

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    İçimde çalışan dozerlerin sesini duyabiliyorum. Şuan beynim "SENİ" yok etme çalışmalarını başlattı. Ama fark ettiğim birşey var. Bu sefer nedense numaranı beynime kazımışım. Her telefonu elime aldığımda direk çevirmeye başlıyorum. Nedensiz, istemsiz. Anlam veremiyorum demek saçma olucak, gayet açık "KALBİM" hala oralarda kalmış. Nedensiz, amaçsız yani kendi hayatımı yaşarken, asla demişken bir daha asla tam o anda rastladım. İşte dedim "HALA" umut var. Daha körelen birşey yok. Bir anda yükselişe geçtim, içimdeki o "ÇOK" derin çukurdan. Ne olduğunu başlarda anlamamıştım. İnanmak ve güvenmek çok zordu. Çok derin bi çukurdan çıkıyordum. Uyanış, diriliş o tarz birşey yaşarken fark ettim ki o da beni "SEVİYOR". Zaman akıp geçerken ben hep mutlu küçük bir hayat kovalıyordum. Ama hep tedbirliydim. Kendimi hiç salmadım. Ama zaman işte o akıp giden zaman bütün kontrolü elimden almıştı. Sevmek ötesindeydim. Resmen sadece görüşebilmek, elini tutabilmek için yaşıyordum. İlk günü hiç unutamıyorum. Elini tutmaya bile çekiniyorken nasıl olduda seni seviyorum diyebildim. İşte o zaman ayağa kalkmıştım. Kendim olmaya başlayabilmiştim. "MELEĞİM" yardım ediyordu. Her hareketi, bakışı biraz daha içimdeki karanlığı yırtıyordu. Bu kadar büyük bir güç elindeyken sen insanlara takıyordun. Onlardan vazgeçmeni hep istedim. Benim planladığım hayatta sadece 2 kişi vardı. Ne eş, ne dost.. Evet iyi günlerimde olucaktı, arkadaşlarımda ama hiç biri senden önde olmayacaktı. Şimdiyse hayatımda sadece boşluk var. Tekrar çukura dönüyorum. Bu sefer dönmeyi düşünmeden. Ve artık biliyorum. Sen benim kadar başaramamıştın bu işi. Sen gerçekten seveme.. Ve bu hayat yarım ka..

    !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Yazık sana Hoca, A$k yok sıkıntı yok..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    Reddedilmek,terkedilmek güzel birşey değil elbet bu herkese zor gelir..Ancak şunu unutma yaşamında başına gelebilecek en kötü olay da bu değil..


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    ah be olum gurbet ellerde aşk acısımı çekiosun aman dikkat et kendine


    kgd
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Ağlayan Zaman zaman zaman....
    Zamanla geçer derlerde geçmiyor anasını satim.
    allah kolaylık versin kardeşim


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    22den nefret ediyorum.


    la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    vay sifreli yazmis benden kacmaz : D

    seni kalbim hala cok seviyor melegim keh keh keh

    haci dinle

    kurban - yalan dostum


    la liberte ne meurt jamais.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay sifreli yazmis benden kacmaz : D

    seni kalbim hala cok seviyor melegim keh keh keh

    haci dinle

    kurban - yalan dostum


    -----------------------------

    bu adamın gönderdiği şarkıyı dinle


    la?
Toplam Hit: 1303 Toplam Mesaj: 8