Sevgilinize Nasıl Hitap Edersiniz...
-
arkadaşlar genelde kızlar bu sevgi sözcüklerinde ısrarcı oluyorlar ve ben melegim diyorum :)
ya sizler ne dersiniz?
-
:)
Abü içinden geldiği gibi konuşmak en iyisi ama bu başlık beni gülümsetti lan :)
-
Bebeğim;)
-
iyice bokunu cikti bununda, arastirirsan benzer bikacyuz tane konu var
Toplam Hit: 805 Toplam Mesaj: 4
