folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şeyh Edebali’Nin Osman Beğ’E Vasiyeti



Şeyh Edebali’Nin Osman Beğ’E Vasiyeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    bişey ararken aklıma geldi ben de yazıyım dedim bilmeyen vardır filan


     


    Oğul,


    İnsanlar vardır, şafak vaktinde doğar, akşam ezanında ölürler.


    Avun oğlum avun.


    Güçlüsün, kuvvetlisin, akıllısın, kelâmlısın.


    Ama; bunları nerede, nasıl kullanacağını bilmezsen,


    Sabah rüzgârına savrulur gidersin.


    Öfken ve nefsin bir olup aklını yener.


    Daima sabırlı, sebatlı ve iradene sahip olasın.


    Dünya senin gözlerinin gördüğü gibi büyük değildir.


    Bütün fethedilmemiş gizemler, bilinmeyenler, görülmeyenler.


    Ancak; senin fazilet ve erdemlerinle gün ışığına çıkacaktır.


    Ananı, Atanı say, bereket büyüklerle beraberdir.


    Bu dünyada inancını kaybedersen yeşilken çorak olur, çöllere dönersin.


    Açık sözlü ol. Her sözü üstüne alma, gördün söyleme, bildin bilme.


    Sevildiğin yere sık gidip gelme, kalkar muhabbetin itibar olmaz.


    Üç kişiye acı:


    Cahiller arasındaki âlime,


    Zenginken fakir düşene,


    Hatırlı iken itibarını kaybedene.


    Unutma ki! Yüksekte yer tutanlar, aşağıdakiler kadar emniyette değildir.


    Haklı olduğunda mücadeleden korkma.


    Bilesin ki! Atın iyisine doru,


    Yiğidin iyisine deli derler... 


    hikaye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ulen babam bunu bana yazdırdığında tşşq geçmiştim harbi ayıp etmişim bee.neyse yaşımın küçüklüğüne verir inşallah rahmetli şeyh edebali..

    ... sorcerer & musket ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    Turkiyedeyken yatagimin ba$indaki okocha posterini indirip bunu asmi$tim.

    Kurtlar vadisindeki butun vecizeleri toplasan bunun bir harfi kadar degeri yoktur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    GLaDio bunu yazdı:



    Turkiyedeyken yatagimin ba$indaki okocha posterini indirip bunu asmi$tim.
    Kurtlar vadisindeki butun vecizeleri toplasan bunun bir harfi kadar degeri yoktur.


    +1


    ayrıca bunların bi kelimesini anlasak bile bu bize yeter.


    l enfer c est les autres Sartre ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    ne tesadüftür benim babam da 5 yaşımdayken bunu bana zorla yazdırmıştı. üstüne bi de 10 kıta istiklal marsından yazmıstık. sonra da babam kendi öğüdünü vermisti. bi bakiyim bulursam benim pederin bana öğüdünü de yazarım.. benim peder de gazeteci ama aynı zamanda edebiyatçıdır. oldukça güzel

    hikaye
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    http://rapidshare.de/files/11660269/Ahmet_Y_lmaz_-_Ey_O_ul.mp3.html 


    buda benden seyh edabalinin öğüdünü  çok güzel söylüyor ahmet yılmaz


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    o yazılar benim memlekette gelin gezdirem hepinizi osmanlı nerelrde kurulmuş kalan hatıralar neler göstereyim beklerim yani
    osman bey olmasın bi de

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
Toplam Hit: 1052 Toplam Mesaj: 7