Siber Güvenlik Yaz Kampı
-
Okulun sitesinde gördüm paylaşayım dedim
Siber Güvenlik Yaz Kampı 2-8 Temmuz 2012 tarihlerinde Kocaeli’de
Üniversitelerin lisans ve yüksek lisans öğrencilerine yönelik olarak, siber güvenlik konusunda ülkemizin yetişmiş insan ihtiyacını karşılamak amacıyla, TÜBİTAK BİLGEM ve Bilgi Güvenliği Akademisi tarafından, 2-8 Temmuz 2012 tarihleri arasında TÜBİTAK Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü’nde, Siber Güvenlik Yaz Kampı düzenlenecek.
Başvuru yapan öğrencilere yönelik düzenlenecek olan anket ve sınavlara göre yaklaşık 50 kişi Siber Güvenlik Yaz Kampı’na katılmaya hak kazanacak. Yaz Kampı’na katılmak isteyen öğrenciler www.siberkamp.org adresindeki başvuru formlarını doldurarak başvurularını gerçekleştirebilirler. Başvuru için son tarih: 6 Haziran 2012 Çarşamba. -
Hocam birisi açmıştı bu konuyu...
-
edit
-
aklımda hep var böyle yazılım kamplarına katılmakta tam anlamış değilim. bu konuyu...
-
sadece üniversite öğrencilerine mi yönelik?
-
mettoman bunu yazdı:
-----------------------------
sadece üniversite öğrencilerine mi yönelik?
-----------------------------
