Siber Polisler
-
arkadaşlar bu sıralarda haberlerde sık sık polis teşkilatı bünyesinde siber güvenlik birimleri oluşturulacak diye haberler var.bu birimlerde çalışan bilişimci polisler polis MYO okuyupmu daha sonra seçiliyor? yoksa mesela ben 2 yıllık bilgisayar programcılığı mezunuyum MYO dışarıdan başvurular varmı sınavı falan varmı?
teşekkürler.
-
-
TAvsiye etmem ama önce polis olacaksın ondan sonra bunların kursları bilmeneleri eğitimleri vs var hiç birine katılmassan genel hizmet takılırsın
-
polis akademisi mezunu olmak gerekmektedir.
-
http://onkayit.sis.pa.edu.tr/index.php?pid=11&sid=kosul
-
Sınavın yapıldığı yılın 1 Ekim (dahil) tarihi itibari ile 22 yaşından gün almamış olmak (01 Ekim 1992 tarihinden sonra doğmuş olmak) 18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde önceki yaşa göre işlem yapılır.
yaşlandık galiba :D
14.07.2013 ön başvuru son kayıt
DE5TROY3R tarafından 27/Tem/13 02:47 tarihinde düzenlenmiştir -
baska meslek mi kalmadi amk.. aptalmisiniz?
-
siber polis dediğiniz adamlar bildiğiniz polis :-)
en fazla bikaç kurs verilebilir.bi de encase programını kullanman yeterli :-)
bi hdd'de çerezlerden delil bulmayı akıl edemeyecek siber teşkilatımız var :-)
ama tabi adamlar çalışıyo :-)
-
MbK bunu yazdı
siber polis dediğiniz adamlar bildiğiniz polis :-)
en fazla bikaç kurs verilebilir.bi de encase programını kullanman yeterli :-)
bi hdd'de çerezlerden delil bulmayı akıl edemeyecek siber teşkilatımız var :-)
ama tabi adamlar çalışıyo :-)
İlerde öğrenirler falan yanlışlıkla başımıza bela a.q.
Bu beni şikayet etti, biz de şunu şikayet edelim gibi ilkokul muhabbetlerini bazıları çok seviyor zaten, onlara gün doğar. Sistem oraya döner.
Ondan sonra etten püften nedenlerle haydi bakalım bilişim şubeye diye uğraş dur.
AnaMuhalefet tarafından 27/Tem/13 15:43 tarihinde düzenlenmiştir -
DE5TROY3R bunu yazdı
Sınavın yapıldığı yılın 1 Ekim (dahil) tarihi itibari ile 22 yaşından gün almamış olmak (01 Ekim 1992 tarihinden sonra doğmuş olmak) 18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde önceki yaşa göre işlem yapılır.
yaşlandık galiba :D
14.07.2013 ön başvuru son kayıt
Kafalar degismedikce cok açık söyleyeyim bi halt yiyemezler.
Arkadas kimse uzerine alinmasin ama 20 yasindaki bir insanin nasil etik dusunmesini etik davranmasini bekliyorsun bu adamin sektordeki tecrubesi ne. Ne goedu ne yasadi da sen bu adami siber polis yapacaksin. Her zaman her yerde oldugu gibi devlet isi ya karpuz secer gibi adam seciyorlar
