Siemens Sx1 X55 Kablo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    ya şimdi şöyle bi olay oldu bu sx1 i olanlar bilirler biz tema yukleyebilmek için firmwareyi yamalayıp yukleriz.ama bunu yaparken bi şekilde bilgisayarla telefonun baglantısı koparsa telefon bi daha acılmaz.şimdi bende yine boyle firmware yuklerken telefonun kablosuna takıldım ve tel dustu bu arada baglantıda koptu ve haliyle şimdi biricik sx1 im ölü durumda.onu yeniden canlandırmak için x55 kablo ile flash atmak gerekiyo yani sonuc olarak istanbulda olupta elinde bu kablodan olup bana yardım etmek isteyen herhangi bir mürid var mı ?

    Kim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    slm mürit kardeş.bende sx1 vardı zamnanında.telefon sağolsun 1.15 firmware ine sahip olanlardan.(siyah).telefon bozuldu 12 kere servis değiştirdi.bende bi data kablosu var.x55 mi bilmiyorum...x 55 ne daha doğrusu onuda bilmiyorum.neyse yardımcı olabilirsem ne mutlu olurum.

    . . .. . ... .
Toplam Hit: 853 Toplam Mesaj: 2