Şifresiz Ağ Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Bulunduğum yerde -57 dB çeken şifresiz bi ağ var,çok iyi çekiyor ama bağlanmada sıkıntı oluyor,şifresiz olduğu için mac koruması geldi aklıma ama olmadı hiç bağlanmıyor zaten.
    Ağı izlerken dikkatimi çekti otobüsler kamil koç,metro vs bir kaçta kafe bağlıydı ama hepsi tek mac adresinde yazıyordu yani atıyorum macleri şöyle gösteriyordu:

               BSSID                              STATİON
    >>11:11:11:11:11:11           22:22:22:22:22:22 kamil koç 34 ab 123,kamil koç 23 a 2,metro,mado,özsüt==
    22:22:22 diye giden mac'i değiştirdim bende kendi mac'imle ama yine bağlanamadı diye hata verdi windows7'de

    >>Bu ağ neyle korunuyor?

    >>Yada ne yapmak lazım


    Teşekkürler şimdiden 


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    internete çıkışı olmayabilir 

     

    nur via


    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    up


    _ICEMAN_
Toplam Hit: 692 Toplam Mesaj: 3