Şifresiz Ağ Sorunu
-
Bulunduğum yerde -57 dB çeken şifresiz bi ağ var,çok iyi çekiyor ama bağlanmada sıkıntı oluyor,şifresiz olduğu için mac koruması geldi aklıma ama olmadı hiç bağlanmıyor zaten.
Ağı izlerken dikkatimi çekti otobüsler kamil koç,metro vs bir kaçta kafe bağlıydı ama hepsi tek mac adresinde yazıyordu yani atıyorum macleri şöyle gösteriyordu:
BSSID STATİON
>>11:11:11:11:11:11 22:22:22:22:22:22 kamil koç 34 ab 123,kamil koç 23 a 2,metro,mado,özsüt==
22:22:22 diye giden mac'i değiştirdim bende kendi mac'imle ama yine bağlanamadı diye hata verdi windows7'de
>>Bu ağ neyle korunuyor?>>Yada ne yapmak lazım
Teşekkürler şimdiden
-
internete çıkışı olmayabilir
nur via
-
up
Toplam Hit: 692 Toplam Mesaj: 3
