Sigara İçerek Yasağı Protesto Ettiler!..
-
Adapazarı Kahveciler Odası tarafından düzenlenen sigara yasağıyla ilgili toplantıda gergin anlar yaşandı. Kahveciler Odası Başkanı Resul Karataş'ın konuşması sırasında ayağa kalkan bazı esnaf, sigara yakarak yasağını protesto etti. Sigara yasağından dolayı neredeyse kahvehanesini kapatmak zorunda kalan esnaf, salonun ortasında bir yandan sigarasını yakmaya çalıştı diğer bir yandan ise toplantıya katılan kahvehanecileri de protesto etmeye davet etti.
Sakarya Esnaf Odaları Birliği Başkanı Hasan Alişan, devreye girerek ortamı sakinleştirmeye çalıştı. Kahvecileri sessiz kalmamaları konusunda uyaran esnaf diğer esnaf arkadaşlarının araya girmesiyle yatıştırılmaya çalışıldı.
Oda Başkanı Resul Karataş, yasak öncesi bu konu hakkında sekiz kez toplantı yaptıklarını ancak hiçbir yetkilinin kendilerini kale almadığını söyledi. Karataş çare olarak, "Ya kahvehaneler bu yasak dışında tutulacak ya da içilen ve içilmeyen bölüm olarak ayrılacak" dedi.Alıntı...
'' Ben derimki bu sigara yasağı yüzünden daha çok olaylar çıkacak ''
-
Böyle olacağı belliydi :D
Adam içerim lan der qibi yakmış sigarı ortalıkta :D
-
Esnaf da haklı aslında. Tütünhaneler falan olmalı en mantıklı çözüm bence :D Ya da belli ek bir ücret alınarak bazı mekanlara sigara içme lisansı falan verilse. Girişte de uyarı işareti olsa? Filmler başlarken çıkanlar gibi.
-
kahvehaneler bu uygulamanın dışında tutulmalı
-
Sigara içilen kaaveler ayrı içilmeyenler ayrı olsa sorunlar ortadan kalkar bence. Ya da ayrı bölümler olacak, sadece kaaveler için geçerli değil diğer tüm yerlerde böyle olmalı bence yasak ta çok büyük bi uyumsuzluk var umarım en yakın zaman da bu yasak konusunu yeniden ele alınıp düzenlenir
-
HacKeR_tr bunu yazdı:
-----------------------------Böyle olacağı belliydi :D
Adam içerim lan der qibi yakmış sigarı ortalıkta :D
-----------------------------:/ ben adapazarliyim bu lafi söleyen çok adapazarli var :D
polislerle birlikte içeni gördüm bugün
he bu arada ' q ' yerine g yazarsan sevinirim hocam :/
törkiş a.ş
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------Esnaf da haklı aslında. Tütünhaneler falan olmalı en mantıklı çözüm bence :D Ya da belli ek bir ücret alınarak bazı mekanlara sigara içme lisansı falan verilse. Girişte de uyarı işareti olsa? Filmler başlarken çıkanlar gibi.
-----------------------------
ne güzel düşünmüşsün hocam
