folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Sigara İçerek Yasağı Protesto Ettiler!..



Sigara İçerek Yasağı Protesto Ettiler!..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Adapazarı Kahveciler Odası tarafından düzenlenen sigara yasağıyla ilgili toplantıda gergin anlar yaşandı. Kahveciler Odası Başkanı Resul Karataş'ın konuşması sırasında ayağa kalkan bazı esnaf, sigara yakarak yasağını protesto etti. Sigara yasağından dolayı neredeyse kahvehanesini kapatmak zorunda kalan esnaf, salonun ortasında bir yandan sigarasını yakmaya çalıştı diğer bir yandan ise toplantıya katılan kahvehanecileri de protesto etmeye davet etti. 

    Sakarya Esnaf Odaları Birliği Başkanı Hasan Alişan, devreye girerek ortamı sakinleştirmeye çalıştı. Kahvecileri sessiz kalmamaları konusunda uyaran esnaf diğer esnaf arkadaşlarının araya girmesiyle yatıştırılmaya çalışıldı. 

    Oda Başkanı Resul Karataş, yasak öncesi bu konu hakkında sekiz kez toplantı yaptıklarını ancak hiçbir yetkilinin kendilerini kale almadığını söyledi. Karataş çare olarak, "Ya kahvehaneler bu yasak dışında tutulacak ya da içilen ve içilmeyen bölüm olarak ayrılacak" dedi.

    Alıntı...

     

    '' Ben derimki bu sigara yasağı yüzünden daha çok olaylar çıkacak ''


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    Böyle olacağı belliydi :D

    Adam içerim lan der qibi yakmış sigarı ortalıkta :D


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Esnaf da haklı aslında. Tütünhaneler falan olmalı en mantıklı çözüm bence :D Ya da belli ek bir ücret alınarak bazı mekanlara sigara içme lisansı falan verilse. Girişte de uyarı işareti olsa? Filmler başlarken çıkanlar gibi.


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    kahvehaneler bu uygulamanın dışında tutulmalı

    Konumu silenlere inat kürdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Sigara içilen kaaveler ayrı  içilmeyenler ayrı olsa sorunlar ortadan kalkar bence. Ya da ayrı bölümler olacak, sadece kaaveler için geçerli değil diğer tüm yerlerde böyle olmalı bence yasak ta çok büyük bi uyumsuzluk var umarım en yakın zaman da bu yasak konusunu yeniden ele alınıp düzenlenir

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Böyle olacağı belliydi :D

    Adam içerim lan der qibi yakmış sigarı ortalıkta :D


    -----------------------------

    :/ ben adapazarliyim bu lafi söleyen çok adapazarli var :D

    polislerle birlikte içeni gördüm bugün

    he bu arada ' q ' yerine g yazarsan sevinirim hocam :/

    törkiş a.ş


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esnaf da haklı aslında. Tütünhaneler falan olmalı en mantıklı çözüm bence :D Ya da belli ek bir ücret alınarak bazı mekanlara sigara içme lisansı falan verilse. Girişte de uyarı işareti olsa? Filmler başlarken çıkanlar gibi.


    -----------------------------

    ne güzel düşünmüşsün hocam

    http://kocaer.me
Toplam Hit: 1226 Toplam Mesaj: 7