Signature Fail Hatasi..
-
bu hata ne hatası bilen varmı ? programı acmaya calısıyorum ama bu hatayı verıyor arkadaslar vb ile yazılmıs bı program?
-
up
-
İşletim sisteminden kaynaklanıyor olabilirmi acaba .? güvenlik duvarı falan varsa oraya bak istersen.. Yadan vb de sertifika gibi bişler varmı bilmiyorum .daha deneyimli biri yazar birazdan . Maksat konu uplansın :d
-
işletim sistemi ile alakası yok cogunda denedım program ınternetten alakasız calısan bır program durup dururken bozulması ve bu hatayı vermesı anormal .. halen aynı hata devam edıyor.
Toplam Hit: 765 Toplam Mesaj: 4
