folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Sigortalı Çalışırken Şirket Açmak



Sigortalı Çalışırken Şirket Açmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    merhaba

    şimdi ben bi yerde çalışıyorum sgk ya bağlı olarak

    bir iş içinde fatura kesebilecek şekilde şirket açmam gerekiyor. adi şirket vs de olabilir

    böyle birşey mümkünmüş sanırım nette aradığım kadarıyla.

    nerden başlamam lazım? nereye müracat etmem lazım. sgk lıyken şirket açsam bağkur ödemem gerekirmi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Merhaba bir işyeri sahibi olarak yanıtlayım,


    Önce ilk işyeri açmak için sağlam bir muhasebeci bul mümkünse tanıdık olsun o seni yönlendirir,

    SSK'lı olarak bir yerde çalışıyorken işyeri açabilirsin, bağkur ödemene gerek yok. (Torba Yasası)
    Ancak ceza yiyebilme durumu varmış. Hani işyeri açıyorsun başka yerde çalışıyorsun mevzusu.. 1 İşçi çalıştırırsan bu risk ortadan kalkıyor.
    Bilişim sektöründe böyle bir risk yokmuş diye duymuştum.

    SPY-CX5 tarafından 09/Ara/12 13:39 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    şahıs şirketi açarsın, bağkur ödemezsin ama

    şöyle bir şey var diye biliyorum, başka bir yerde calısırken şirket açtığında

    devlet senden bir eleman istiyor. bu açtığın yerde kim çalışacak peki diye ?

    birini asgari ücretten ssk lı göstermen gerekir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    SPY-CX5 bunu yazdı

    Merhaba bir işyeri sahibi olarak yanıtlayım,


    Önce ilk işyeri açmak için sağlam bir muhasebeci bul mümkünse tanıdık olsun o seni yönlendirir,

    SSK'lı olarak bir yerde çalışıyorken işyeri açabilirsin, bağkur ödemene gerek yok. (Torba Yasası)
    Ancak ceza yiyebilme durumu varmış. Hani işyeri açıyorsun başka yerde çalışıyorsun mevzusu.. 1 İşçi çalıştırırsan bu risk ortadan kalkıyor.
    Bilişim sektöründe böyle bir risk yokmuş diye duymuştum.

    ek iş olarak danışmanlık yapıyorum gibisinden yemezlermi ? şu anki işimden arda kalan zamanlarda orda çalışıyorum vs ayağına ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    rakkoc a ulaş kendisi yaptı bunu


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Calisan-Kisi-Sirket-Kurabilir-Mi-162090/


    ulan bir susar mısın?
Toplam Hit: 966 Toplam Mesaj: 6