Sigortalı Çalışırken Şirket Açmak
-
merhaba
şimdi ben bi yerde çalışıyorum sgk ya bağlı olarak
bir iş içinde fatura kesebilecek şekilde şirket açmam gerekiyor. adi şirket vs de olabilir
böyle birşey mümkünmüş sanırım nette aradığım kadarıyla.
nerden başlamam lazım? nereye müracat etmem lazım. sgk lıyken şirket açsam bağkur ödemem gerekirmi ?
-
Merhaba bir işyeri sahibi olarak yanıtlayım,
Önce ilk işyeri açmak için sağlam bir muhasebeci bul mümkünse tanıdık olsun o seni yönlendirir,SSK'lı olarak bir yerde çalışıyorken işyeri açabilirsin, bağkur ödemene gerek yok. (Torba Yasası)
SPY-CX5 tarafından 09/Ara/12 13:39 tarihinde düzenlenmiştir
Ancak ceza yiyebilme durumu varmış. Hani işyeri açıyorsun başka yerde çalışıyorsun mevzusu.. 1 İşçi çalıştırırsan bu risk ortadan kalkıyor.
Bilişim sektöründe böyle bir risk yokmuş diye duymuştum. -
şahıs şirketi açarsın, bağkur ödemezsin ama
şöyle bir şey var diye biliyorum, başka bir yerde calısırken şirket açtığında
devlet senden bir eleman istiyor. bu açtığın yerde kim çalışacak peki diye ?
birini asgari ücretten ssk lı göstermen gerekir
-
SPY-CX5 bunu yazdı
Merhaba bir işyeri sahibi olarak yanıtlayım,
Önce ilk işyeri açmak için sağlam bir muhasebeci bul mümkünse tanıdık olsun o seni yönlendirir,SSK'lı olarak bir yerde çalışıyorken işyeri açabilirsin, bağkur ödemene gerek yok. (Torba Yasası)
Ancak ceza yiyebilme durumu varmış. Hani işyeri açıyorsun başka yerde çalışıyorsun mevzusu.. 1 İşçi çalıştırırsan bu risk ortadan kalkıyor.
Bilişim sektöründe böyle bir risk yokmuş diye duymuştum.ek iş olarak danışmanlık yapıyorum gibisinden yemezlermi ? şu anki işimden arda kalan zamanlarda orda çalışıyorum vs ayağına ?
-
rakkoc a ulaş kendisi yaptı bunu
-
http://www.tahribat.com/Forum-Calisan-Kisi-Sirket-Kurabilir-Mi-162090/
