Silent Hunter 5: Battle Of The Atlantic - 2010
-
Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic - 2010 oyunu indirdim kurdum ama sorun şuki deniz altına yön veremiyorum dalı batıyo hız ayarkarını yapıyorum ve rotayıda nereyi vurucamı da bulamadım sadece ilk baştaki bi gemiyi vuruyorum öyle kalıyo nasıl yapıcaz:D
-
T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D
görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut
görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.
vuruş için hesap yapman gerekiyor
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D
görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut
görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.
vuruş için hesap yapman gerekiyor
-----------------------------Ya oyun çok güzelde bi türlü çözemedim 2 tane gemi vur dedi 1 tanesini vurdum 2.sini bulamıyorum ve daire çiziyorum sürekli yön veremedim haritadan ??
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D
görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut
görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.
vuruş için hesap yapman gerekiyor
-----------------------------oha lan :)
-
büyük haritayı aç kahverengi tabanlı olanı büyükçene orda ufak daire ve ucunda çizgi olan taraf denizaltının başı diğer tarafıda kıçını gösteriyor fareyle yön verebiliyorsun oradan.
yanlız dediğimgibi silent hunter 5 gameplay yazarsan googleye çok şey öğreninrsin tutorialler var
http://www.youtube.com/watch?v=VrMeSKOl2pI
http://www.youtube.com/watch?v=AE0tNfBjJUE&feature=related
-
eywl hacı çok teşekürler
-
Videolar iyi güzelde :D sadece gemi indirmek için verilmiş bense rota belirlemiyorum harita üzerinde oynuyorum ama denizaltı sağa sola dönmüyo sanki dümeni kitlenmiş sürekli yuvarlak çiziyo arada 4 gemiye rastladım onlarıda indirdim çok iyi oyun herkeze tavsye ederim amm cidden dil lazım :D bende azda olsa var :D
