folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Silent Hunter 5: Battle Of The Atlantic - 2010



Silent Hunter 5: Battle Of The Atlantic - 2010

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic - 2010 oyunu indirdim kurdum ama sorun şuki deniz altına yön veremiyorum dalı batıyo hız ayarkarını yapıyorum ve rotayıda nereyi vurucamı da bulamadım sadece ilk baştaki bi gemiyi vuruyorum öyle kalıyo nasıl yapıcaz:D


    ZalımMadam.10.07.24
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D

    görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut

    görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.

    vuruş için hesap yapman gerekiyor


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D

    görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut

    görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.

    vuruş için hesap yapman gerekiyor


    -----------------------------

     

    Ya oyun çok güzelde bi türlü çözemedim 2 tane gemi vur dedi 1 tanesini vurdum 2.sini bulamıyorum  ve daire çiziyorum sürekli yön veremedim haritadan ??


    ZalımMadam.10.07.24
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    T cetveli ve pergel takımımı ve koca yemek masasına harita bastırmama neden olan oyun :D deniz subayı büyük amcamla beraber oynuyoruz 60 yaşında adamla :D

    görevleri altyazı ve giriştentakip ediyorsun. dalıp batma olayı zaten menude mevcut

    görevleri anlamadıysan youtubede gameplay diye yaz çıkıyor.

    vuruş için hesap yapman gerekiyor


    -----------------------------

    oha lan :)


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    büyük haritayı aç kahverengi tabanlı olanı büyükçene orda ufak daire ve ucunda çizgi olan taraf denizaltının başı diğer tarafıda kıçını gösteriyor fareyle yön verebiliyorsun oradan. 

    yanlız dediğimgibi silent hunter 5 gameplay yazarsan googleye çok şey öğreninrsin tutorialler var

     

     

    http://www.youtube.com/results?search_query=silent+hunter+5+tutorial+mission&aq=1&oq=silent+hunter+5+tu

     

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=VrMeSKOl2pI

     

    http://www.youtube.com/watch?v=AE0tNfBjJUE&feature=related

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=85uhBBE4vWU&feature=related


    "bea"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    eywl hacı çok teşekürler


    ZalımMadam.10.07.24
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Videolar iyi güzelde :D sadece gemi indirmek için verilmiş bense rota belirlemiyorum harita üzerinde oynuyorum ama denizaltı sağa sola dönmüyo sanki dümeni kitlenmiş sürekli  yuvarlak çiziyo arada 4 gemiye rastladım onlarıda indirdim çok iyi oyun herkeze tavsye ederim amm cidden dil  lazım :D bende azda olsa var :D


    ZalımMadam.10.07.24
Toplam Hit: 1149 Toplam Mesaj: 7