folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Silkroad R Oynayalım.



Silkroad R Oynayalım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Arkadaşlar eski bi Silkroad oyuncusuydum. Bu oyunun verdiği tadı hiçbir oyun veremedi.

    Joymax kimine göre SRO'yu yeniden canlandırmak için kimine göre kendi private serverı. Sonuçta bazı sebeplerden ötürü Silkroad R adındaki oyununu 1 yıl önce piyasaya çıkartmış.

    Forumda daha önce adamın biri bu konuyu açmış ama konu ne ilgi görmüş ne de adam TBT'de durabilmiş.

    Silkroad R ile Silkroad arasında bazı farklar var; oynayanlar için bu farklardan bahsedeceğim:

     

    -Oyunda şarj sistemi bulunmakta. Şöyle ki; 3 tane şarj süresi var.

    Sarı Şarj: Günde 8 saat boyunca %100 exp alırsınız

    Kırmızı Şarj: Sarı şark bittikten sonra 4 saat boyunca %50 exp alırsınız.

    Gri Şarj: Kırmızıdan sonra gelir. No exp, no item, no quest.

    Oyunda toplam 12 saat kasabilirsiniz bir gün için. Ama Premiumunuz varsa işler değişir.

    Şarj süreleri saat 18.00'da yenileniyor.

     

    -Başlangıç itemleri

    28 Günlük Premium Plus

    28 Günlük Pet

    7 Günlük bir adet B Grade Devil Sprit

    50 Reverse Scroll

    50 Instant Scroll

    50 Token Scroll

    50 tane %100 Speed Scroll.

     

    1-70 Level arası gold ve item düşmemektedir.


    Gerekli olan tüm itemleri, potları kısacası kasmanız için ihtiyacınız olan herşeyi SOS olarak NPC'den alabilirsiniz. Bunun yanında moblardan Money Token düşmekte. Bunlar 1-70 arası gold görevi görecek bizim için. Dilerseniz eğer Tokenleriniz karşılığında Seal of Moon ve Seal of Sun itemler veya horse cart curt alabilirsiniz.

    Moblardan elixir ve stones düşmektedir. Hatta Stoneları iki defa kullandım zevkine. Altta vereceğim resimde görürsünüz 16 level Glavie üzerinde.

    -Quest Sistemi


    Arkadaşlar görevler farklı ve kazançlı. Harıtanın belli yerlerine karakollar kurulmuş. Bütün görevlerimizi burdan alıyoruz. Görev yapmadan oynanmaz bu oyun görevler gerçekten çok kazançlı.

     

    -Faded Bade


    Daha karşılaşmadım. Ne olduğunu bilmiyorum.

    ---

    Meslek olayları yine var.

     

    -Skiller;

    Bildiğimiz SRO gibi aynı tek fark normal SRO'da Fire, Lighting ya da Cold'da herhangi birine level up yaptığınızda hepsi aynı level oluyo ekstradan Skill Point istemiyor.

    Örneğin; buildimiz Fire-Light olacak diyelim ki; Fire'ın seviyesini 19 level yaptık mı Cold da Light da 19 level oluyor. Fakat Weaponlarda bu olay geçerli değil.

     

    -120 Level adam 20 Level Unique kesemiyor.


    Oyuna getirilmiş en güzel şey bu sanırsam. Uniqelerde max 20 level sınır konmuş. Örneğin; 100 Level adam 80 Levellık Lord Yarkana saldırabilirken 101 Level ve üstü adamlar Lord'a saldıramıyor. Ek olarak orjinal srodaki party monsters yok.

     

    Şu anda Merv serverındayım 3 tane server var. Gelin beraber başlayalım.

     

    -Aklıma başka değişik özellik gelmiyor şu anda; aşağıda da daha bugün açtığım chardan bir kaç ss

    tayyipaga1.png

     

    tayyipaga3.png

     

    tayyipaga2.png

    tayyipaga4.png

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Burayı da alıyorum olur da başlayan olursa liste tutarım belki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    hocam ben şuanda oynuyorum thebes te charım FireKiss  eğer bizim sw deysen konuşalım takılalm olmadı tbt olarak guild açalım :D


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Yüksek levelsan geleyim kas beni hocam :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    120 lwlim hocam :) yeterliyse lwl kasarım tabi :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek

    ahh ahhh eski günlerim geldi aklıma... joymax hayatımdan 4 yıl çalmıştır.


    Frisky...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    GordonFreeman bunu yazdı

    ahh ahhh eski günlerim geldi aklıma... joymax hayatımdan 4 yıl çalmıştır.

    hocam benim hala çalmaya devam ediyor şuanda 8,5 sene oldu :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Başlayabilirim ben 18 inde vizeler bitiyor.Beleş bot var mı hala hocam?isrobot falan vardı sanırım beleş olarak zamanında,ben mbot kullanıyordum aylık 15 tl.

    Kısa zaman önce bir mürid kurmuştu server oynamıştık beraber,bok oldu gitti .Madem kasarım diyorsun başlayabilirim 18 inden sonra.


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    HolyReform bunu yazdı

    Başlayabilirim ben 18 inde vizeler bitiyor.Beleş bot var mı hala hocam?isrobot falan vardı sanırım beleş olarak zamanında,ben mbot kullanıyordum aylık 15 tl.

    Kısa zaman önce bir mürid kurmuştu server oynamıştık beraber,bok oldu gitti .Madem kasarım diyorsun başlayabilirim 18 inden sonra.

    şuan güncel beleş bot center bot biraz ağır kasıo ama iş görüyo .soyulma fln yok artık ama center bottan bi ibnelik olduğundan bahsediliyor sıklıkla şifre değiştir önerim .

     

    charı satmadığım sürece yanınızdayım destek olmaya çalışırım kasarım özelden yaz bana char ismini fln hallederiz yani


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Hocam ben yanına gelirim fakat bi yandan da Mervde elimle kasmaya devam edeceğim.

    El emeği göz nuru her zaman iyidir :D

Toplam Hit: 1504 Toplam Mesaj: 10