Silverlight İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jchan
    Jchan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Arkadaşlar yeni yeni silverlight'ı kurcalamaya başladım yakındada silverlightla bir proje geliştirmeye başlamayı düşünüyorum. İnternette silverlight ile yapılan sitelere baktım ve çoğu sonradan flash'a dönmüş, eh bu da silverlight'ta bir faça mı var diye düşündürdü. Daha başlamadan bir soruyum dedim ortalama bir projede çok başım ağrır mı? Ağrırsa daha çok ne tür sorunlar çıkar?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam açıkçası html5 iyice yaygınlaştıktna sonra (explorer sürümü çıksın bi, sonra bir iki sürüm yükselsin, 1-2 sene geçsin falan bilmiyorum artık) flash ve silverlight pek tutulmaz gibime geliyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    microsoft ha bire üst versiyonlarını çıkarıyor valla belki ordan yola çıkarak gelecek görebilirsin :) trtnin sitesi silverdı sanırım büyük proje olarak o var bildiğim. Ayrıca seminerlerde oldukca fazla performans sergilediği gösteriliyor flashla kıyaslama yapılıp.

    Gideri var gibi silverın yani..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jchan
    Jchan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    baktığım çoğu site linki 2008-2009 da silverlight iken şimdi flash olmuş :) şu an ki görüşüm animasyon harici flashı döver ama vektörel geyiği yüzünden silverlightla animasyon işi zor oluyor. Flashta en kötü resmi break apart diyerek modifiye edebiliyoruz, silverlight'ta mümkün gibi durmuyor onun içinde sanırım multiple video clip tekniğiyle kurtarmaya çalışcam. Bu sitedeki gibi http://www.silverlight.net/showcase/2011/08/hp-e5000-scenario-tool Html 5'i bende bekliyorum ama hala millet IE6-7 kullanırken nasıl olacak bu iş bilmiyorum :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    silverlight ile web sitesi yapmak ne kadar mantıklı bilmiyorum

    daha çok yazılım tarafında kullanırsın diye düşünüyorum

    web sitelerinde seo dezavantajı var birde zaten html5 di jquery di tonla atraksiyon yapabiliyorsun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    birde silverlightı flash ile kıyaslamak çok mantıklı gelmiyor bana

    flex ile kıyaslamak daha doğru gibi

    yapacağın projeye göre değişir avantajları bence

Toplam Hit: 1060 Toplam Mesaj: 6