Sinan Aygün"Ün Çağrısı...
-
>>
>Sinan Aygün'ün çağrısı...
>
>ARKADAŞLAR BUNU YAPMAK ZOR DEĞİL.BEN YAPTIM. GEÇEN HAFTA 2 AYLIK FİŞİMİN
>HEPSİNİ ÇIKARTTIM VE ERİNMEDEN HESAPLADIM. YANİ DANONE YERİNE SÜTAŞ, NİVEA
>YERİNE ARKO ALMIŞIM VS. 2 AYDA 900 YTL PARAM TÜRKİYEDE KALMIŞ ,TEK BAŞIMA
>OKADAR SADECE 100 KİŞİ DÜŞÜNÜN..... ATO'dan tüketiciye '869' çagrisiAnkara
>Ticaret Odası (ATO) Başkanı Sinan Aygün, ithal ürünler yerine Barkodu '869'
>ile başlayan yerli malı ürünleri satın alma çağrısı yaptı..Aygün, tüketim
>malı ithalatına giden her 6 bin 500 dolarınTürkiye'de birkişiyi işsiz
>bıraktığını belirterek, '869'u al, çocuğun İşsiz kalmasın' dedi.. Aygün,
>yaptığı yazılı açıklamada, yabancı markalı Ürünlerin marketraflarını istila
>ettiğini ve ithal ürün tüketimi Nedeniyle Türkiyeekonomisinin çıkmaza
>girdiğini kaydetti.. Aygün, bir ürünün Barkoduna bakarak hangi ülkeye ait
>olduğunun anlaşılabileceğini anımsatarak, Türkiye ekonomisinin kurtuluşunun
>869 rakamında gizli olduğunu savundu.. Aygün, şöyle konuştu: 'Türkiye
>ekonomisi bugün güçlü ekonomiler karşısında bağımsızlık savaşı veriyor. Bu
>savaşta parolamız 869'dur.Yani Türk'ün şifresi 869'dur.Savaşı kazanmak ve
>başı dik gezmek istiyorsak ülkemizin ürünlerine sahip çıkalım. İthal
>ürünlere verdiğimiz her kuruş, ekonomimizi çıkmaz sokağa götürüyor, yerli
>sanayinin bacası tütmez oluyor. Gençlerimize istihdam yaratılamıyor.
>Yerlisi varken yabancı mal almak, kıtkaynaklarımızın dışarıya gitmesi ve
>yatırımların azalmasıdır. Azalan yatırım, çoğalan işsizliktir.'
> lütfen bunu mail veya baska yollarla baska insanlara ulastırınız
-
Toplam Hit: 639 Toplam Mesaj: 2
