Sınavsız Geçiş Hakkında
-
merhaba arkdaslar
simdi bu sene şu sınava girdik sıkıntı yok ben sınava girmeden önce bankaya gittigimde oradaki adam bana ya 25 yatıracaksın yada 10 tl dedi sınava girmek istio musun dedi istiorum dedim 25 yatırdı yolladı beni girdim sınva fakad simdi meslek lisesi okuodum sınavsız geçiş hakkımda var ben bunu degerlendiremio muyum ya kafayı yeyecem bilen biri varsa yazsın adam arkdaslarıma sordum 35 tl yatırdık dediler moralim bozuldu bilen varsa yazarsa sevinirim ve olduda 35 yatırmam gerekio simdi ben o lavugun bokuna hakkımı kullanamayacak mıyım bu konuda ne yapabilirim önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
-
YGS'ye girebilmek için 35 TL yatırman gerekiyordu. 25 TL yatırdığın için girişin olamaz YGS'ye ki YGS oldu bitti.
Sınavsız geçiş hakkını etkilemez. Girebilirsin. Yatırdığın paraya gelirsek dekontun diğeri duruyorsa sende git bankaya anlat durumu paranı al veya ne yapılacaksa yaptır. -
sınava girsende geçiş yapabiliyorsun hocam
-
hayır bakın adam dedi ki bana hem 25 tl hem 10 tl aynı anda yatıramıosun ikisinden birini yatıracaksın dedi bende 25 tl ygs parasını yatırdım simdi ögrendim ki 2si aynı anda yatırabiliomus abi simdi ben magdurum yani ya kullanamazsam geçiş hakkımı ne olacak nie bilgilendirmiolar ki bankacıları ben o adam bokuna simdi gidemeyeck miyim üniye basına gelen yada ögretmen görewli biri yok mu forumda biraz bilgi versin bana cidden moralim bozuldu aksam aksam.
-
Hocam liseden hangi yıl mezun oldun?
Bankaya parayı OSYS için mi yatırdın yoksa YGS içinmi?
Bankaya para yatırdıktan sonra ösym bürosu veya internet'i kullanarak başvuru yaptınmı?
-
bu sene acıkögretim meslek lisesinden mezun olacam.
bankaya össs sınav parasını yatırmak için girdim
sınav basvurumuda internetten ögretmenime daha dogrusu okula yaptırdım. hocam
-
müridim bende meslek lisesi mezunuyum aynı şekilde bende sınava girdim sınavsız geçiş yapabiliyoruz sıkma canını aradım geçiş yapılabiliyormuş sıkıntı yok
-
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
müridim bende meslek lisesi mezunuyum aynı şekilde bende sınava girdim sınavsız geçiş yapabiliyoruz sıkma canını aradım geçiş yapılabiliyormuş sıkıntı yok
-----------------------------
ama ben 25 tl yatırdım 35 tl değil mesele orda simdi bunlar bana sen basvuru parasını yatırmıssın derlerse gider o bankacıyı ciddi ciddi döverim acımam yani notlarım benim iyi yani hani girmesem bile üniye ya arkdas sen nasıl benim hakkımı kullanmama izin vermezsin buna sinirlendim hocam simdi girebilio muyum giremio muyum yarın ösym bürosuna gidip soracam zatende simdi baya moralim bozuldu bilen varsa aramızda sölesin die konu actım :S -
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
müridim bende meslek lisesi mezunuyum aynı şekilde bende sınava girdim sınavsız geçiş yapabiliyoruz sıkma canını aradım geçiş yapılabiliyormuş sıkıntı yok
-----------------------------
ama ben 25 tl yatırdım 35 tl değil mesele orda simdi bunlar bana sen basvuru parasını yatırmıssın derlerse gider o bankacıyı ciddi ciddi döverim acımam yani notlarım benim iyi yani hani girmesem bile üniye ya arkdas sen nasıl benim hakkımı kullanmama izin vermezsin buna sinirlendim hocam simdi girebilio muyum giremio muyum yarın ösym bürosuna gidip soracam zatende simdi baya moralim bozuldu bilen varsa aramızda sölesin die konu actım :S
-----------------------------25 tl mi yatırdın zaten 35 tl değilmiydi sınava giriş ücreti sen niye 25 tl yatırdın ? dekontun varmı 35 tl olacak yarın git ösym bürosuna yanlışın varsa dilekçe isterler yeniden eksik yatırılan tutar varsa alırlar
