Sınf Geçme
-
Merhabalar
benim ufak kardeş aynı benim gibi lise 2 de kaldı :D
merak ettiği bişey varmış buraya soram deidm.
hani sallıyorum çinde 9 yaşında çocuk liseye gidmiş falna filan war ya..
eğer kardeşim lise 2 konularını biliyosa direk lise 3 e geçme gibi bi hakkı yok mu ?..
-
VARMI YOK MU ? :D
-
yok hoca öle bişe olmaz.
-
sanmıyorum abi öle bişe olcanı
-
Abü hocalara 1er host ver birerde smf kur belki geçirirler :D sanmıyorum öyle bişey BİZİM ÜLKEMİZDE hiç duymadım (:
-
hoca o zekasından dolayı sınıfı atlıo.
ama kafa basmayıp kaldığın icin öle bise mümkün diil :D
-
burası Türkiye öle bişey olmas .d
-
bende lise 1 tekrar okuycamda:SBi yere nakil yaptırcaz.Okullar açıldığı gün nakil olucakmıs.Mal mal gezcem bahçede:S
-
exploit bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar
benim ufak kardeş aynı benim gibi lise 2 de kaldı :D
merak ettiği bişey varmış buraya soram deidm.
hani sallıyorum çinde 9 yaşında çocuk liseye gidmiş falna filan war ya..
eğer kardeşim lise 2 konularını biliyosa direk lise 3 e geçme gibi bi hakkı yok mu ?..
-----------------------------Lise 2 Konularını Bilseydi Zaten Sınıfta Kalmazdı . Mantıklı Olalım Lütfen :)
Toplam Hit: 1195 Toplam Mesaj: 9
