Sınırlı Bağlantı Yada Yok
-
beyler acil yardım bilgisayarı açtığım zaman normalde internet geliyodu ve msn otomatik geliyodu şimdi ise msn yine geliyo ancak yerel ağ bağlantısının üstünde bir ünlem işareti var ve üstündede sınırlı bağlantı var yada yok yazıyo ve belirli bi süre sonra açılıyo ama bu seferki uzun sürdü ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum...
Toplam Hit: 1404 Toplam Mesaj: 1
