Sınırlı Bağlantı Yada Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    beyler acil yardım bilgisayarı açtığım zaman normalde  internet geliyodu ve msn otomatik geliyodu şimdi ise msn yine geliyo ancak yerel ağ bağlantısının üstünde bir ünlem işareti var ve üstündede sınırlı bağlantı var yada yok yazıyo ve belirli bi süre sonra açılıyo  ama bu seferki uzun sürdü ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum...

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 1404 Toplam Mesaj: 1