Sınırsıza Geçecem Ama ?
-
Arkadaşlar benim durum biraz farklı.
İlk 6 ay kampanya vardı 10 lira daha az ödüyordum.
Mayıs ayı bitince 6 ay da dolmuş oluyor.
Sözleşmede;
İndirim süresi boyunca müşterilerimiz tarife hız/paketlerini değiştiremeyecektir. İndirim süresi bitiminden itibaren 24 aylık abonelik taahhütü süresince, müşterilerimiz kullandıkları tarife paketinin altına düşmemek kaydıyla tarife hız ve paket değişikliği yapabileceklerdir. Düşük ya da yüksek tarife hız/paket, hıza göre değil tarifedeki ücretine göre değerlendirilecektir.
Kampanyadan yararlanan müşterilere ileride oluşabilecek tarife değişiklikleri yansıtılacaktır.
yazııyor. Yani ancak haziranın birinde geçebiliyorum buradan anladığıma göre.
Haziranın ilk günü geçsem haziran boyu sınırlı olarak mı kullanırım sınırsızmı.
Ne kadar fatura öderim.?
-
geçtiğin ilk ay yüklü bir fatura geldiğini biliyorum ama tam olarak yardımcı olamıcam :/
-
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
geçtiğin ilk ay yüklü bir fatura geldiğini biliyorum ama tam olarak yardımcı olamıcam :/
-----------------------------bende bunu merak ediyorum aslında ;)
-
Hocam her ay belirli bir günde servis sağlayıcın kotayı sıfırlar.Mesela ttnet'te ayın 3'ünde sıfırlanır.Eğer sen ayın 15'inde sınırsıza geçersen aradaki boşluğu kıst ücreti gibi bir ismi olan ücretle doldururlar.Çok ahım şahım bir şey değil o da.Sen ara müşteri hizmetlerini hangi servis sağlayıcıdan hizmet alıyorsan ona göre sana yardımcı olurlar.
-
ttneti ara tarifeni sor sınırsız derseler haziranı beklemene gerek yok,ilk fatura +10 tl gibi gelir.
