Sinyal Çok Zayıf

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Meraba hocalar,,2 gün önce everest zc-wl0123 wireless adaptörü aldım,,rt73 cipsete sahip,,slitazda gayet rahat görürken çevredeki adslleri win 7'de görmüyor,,grürse bile minimal düzeyde görüyor,,birde laptopun içindeki realtek iyi derken everestin hiç görmemesini anlayamadım,yazılımını güncelleştirdim bişey değişmedi.

    2.sorum ağda arada bir bağlantı daha oluşturuyor switch dediğimde,adslle aradaki bi bağlantı daha gibi,bağlanıyor ama erişim yok tabi kendi kendine bağlandığı için.Açıkcası pek bişey anlayamadım.


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    yardım edebilicek kimse yok mu beyler


    _ICEMAN_
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    hocalar bi yardım edin,,kaldı adaptör böyle


    _ICEMAN_
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Önceden görüyomuydu sinyal nasıldı?(win7 ye geçmeden önce)


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    pm attım .

Toplam Hit: 1104 Toplam Mesaj: 5