Sinyal Çok Zayıf
-
Meraba hocalar,,2 gün önce everest zc-wl0123 wireless adaptörü aldım,,rt73 cipsete sahip,,slitazda gayet rahat görürken çevredeki adslleri win 7'de görmüyor,,grürse bile minimal düzeyde görüyor,,birde laptopun içindeki realtek iyi derken everestin hiç görmemesini anlayamadım,yazılımını güncelleştirdim bişey değişmedi.
2.sorum ağda arada bir bağlantı daha oluşturuyor switch dediğimde,adslle aradaki bi bağlantı daha gibi,bağlanıyor ama erişim yok tabi kendi kendine bağlandığı için.Açıkcası pek bişey anlayamadım.
-
yardım edebilicek kimse yok mu beyler
-
hocalar bi yardım edin,,kaldı adaptör böyle
-
Önceden görüyomuydu sinyal nasıldı?(win7 ye geçmeden önce)
-
pm attım .
Toplam Hit: 1104 Toplam Mesaj: 5
