"Sistem Boşta İşlemi" :@
-
aradım ama bulamadım sevgili müridler..
pc çok yavaşlıyor bazen bakıyorum görev yöneticisine "sistem boşta işlemi" almış başını gidiyo belleği harcıyo :D
işlemi sonlandırttıramıyom da...
bi şekilde sonlanabilirmi / zarar verir mi / yada düzeltilebilir mi ..?
-
Sistem boşta işlemi cpunun kullanılmayan oranını gösterir.
-
alıp basını gidiyor olması antivirüs programından da kaynaklanıyor olabilir.......vy otmtk ayarlanmıs bir proda..
-
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------
Sistem boşta işlemi cpunun kullanılmayan oranını gösterir.
-----------------------------sorunun cevabi budur. antivirus fln katmayin i$in icine, kafa kari$tirmayin :)
pc yava$liyosa ba$ka bi sorun var demektir.
-
bana ram bağışı yapın :D
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------
Sistem boşta işlemi cpunun kullanılmayan oranını gösterir.
-----------------------------sorunun cevabi budur. antivirus fln katmayin i$in icine, kafa kari$tirmayin :)
pc yava$liyosa ba$ka bi sorun var demektir.
-----------------------------
onu 10ur yazmamışmı :S -
büler va leri katmayın diyonuzda pannda antivirüs sistemin yani cpu nun %50 sini kullanıyor gözleirmde şahit oldum
-
sistem bosta işlemi her PC de yuksektir... adı ustunde sistem bosta... kullanılmayan miktarı verir sana :D PC kasman ondan deil.. urid forumda elli kere acıldı bu konu... aradım die yalan soleme sistem bosta işlemi die google yazınca milyon sonuc cıkıor...
-
bende sürekli 20K yüksek değil.
-
ne uğraşıyon, bas formatı akıllanır :D
-
Halowen bunu yazdı:
-----------------------------aradım ama bulamadım sevgili müridler..
pc çok yavaşlıyor bazen bakıyorum görev yöneticisine "sistem boşta işlemi" almış başını gidiyo belleği harcıyo :D
işlemi sonlandırttıramıyom da...
bi şekilde sonlanabilirmi / zarar verir mi / yada düzeltilebilir mi ..?
-----------------------------
o sisteminin ne derece boşta olduğunugösteriri antivirus varsa sistemin sürekli calışır o değer düşer eger calıştıra"msconfig"yazıp tüm işlemi sonlandrıpbakar san o değere daha yüksek olur bu iyi yanıdır eğer az olsa değer kötü olurdu
