Sistem Çubuğununda İkon Gizlemek?
-
sağ alt köşedeki yani saatin oradaki bir ikonu gizleyebilirmiyiz.
konuyu biraz açarsak,
bürodaki pc'lere radmin remote 3,4 kurdum .biraz araştırdım radmin 3 ten önce sistem çubuğundan gizleme seçeneği varmış. 3 ten sonra kaldırmışlar. bu ikonu gizlemek için ne yapabilirim.
-
windows 7'deyse tikla oradaki ok isaretine, ozellestir yaziyor oraya tikla ve gizlemek istedigin simge ve onun uyarilarini kapa var onu sec ok'le.
xp'dede boyle birsey az kurcalarsan gorursun sanirim.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------xp kurulu tüm makinalarda dediğini yaptım ama gizlemiyor. ok işaretine tıkladığında yine görünüyor. sadece ilk görünen yerde görünmüyor.
-
görev çubuğuna sağ tıklayın > Özellikler > Etkin olmayan simgeleri gizle seçeneği var hemen onun yanında özelleştir butonu var ona tıklayın > istediğiniz programın simgesini gizleyin
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
görev çubuğuna sağ tıklayın > Özellikler > Etkin olmayan simgeleri gizle seçeneği var hemen onun yanında özelleştir butonu var ona tıklayın > istediğiniz programın simgesini gizleyin
-----------------------------hocam bunun cevabını bi üstünde verdim. ok tuşuna basınca görünüyor. ben tamamen gizlenmesini istiyorum.
-
sağdaki sistem kısmında gizlemek değil yok etmek istiyor arkadaşlar ..
