Sistem Dosyası Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    ya bende AirTies 101 ADSL Modem var ne güzel kullanıyordum bu günlerde şöyle bir sorun var ne zaman internete girmeye kalksam terkrar yüklemem lazım kodumunun modemini netten bezdirdi modem MSN Sorun gidericisine bakıyorum oda Sistem dosyası hatası veriyor ulan bakıyorum ayarlarına tamam

    birde Download mesela 456

    Upload 256 gözüküyor

    normal 1024 bağlantım var 1024 gözükmeden de girmiyor acaba bu 456 v.s yazmasının sebebi nedir yada modeme ne oldu?

    Rene usta inşaallah görürsün de bi yardım edersin :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.airties.com/product_d.php?cid=17&id=65

    modem burda.. hacı öncelikle ethernetmi kullanıyorsun usb mi ?

    usb kullanıyorsan eğer : usb güncel driverini siteden çek tekrar kur.

    http://www.airties.com/docs/firmware/AirTies_RT-101_USB_3.3.0.zip (driveri.)

    düzelmezse başka bi pc de dene modemi.

    ethernet kullanıyorsan  : ip numarasını sabit yap ve dns lerini gir.

    ip modemin ipi .

    dns 195.175.39.39 ve 195.175.39.40 dene.

    adsl hizmet proğramı ile yap ayarlarını .. http://www.airties.com/docs/ADSL_Easy_Installation_v4.2.0.1.zip

    oda olmazsa modemi sıfırlamayı dene sıfırla ve tekrar kur yani modemi komple arkasındaki reset yerine basarak resetle yada modemin içinden resetle arkasındaki reset şeysini öneririm.

    oda olmadı http://www.airties.com/iletisim.php?cat=1 burdan mesaj at daha fazla yardımcı olurlar.

    ama sana ilk tavsiyem farklı bir pc de dene modemi.

    bildiklerim bunlar farklı bişey varsa bilmiom :D olmazsa reneye başvur o sorunu çözer kesin.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Alt komşuda denedim zaten Kızlar falan vardı :) oldu ama öyle tekrar deneyip açmadım Reneye PM attım ama bakar inş :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    hacı dediğim gibi bi dene eğer orda çalışırsa önce pc ni kontrol et pc de problem yoksa 444 0 375 ara böyle böyle bana verdiğiniz modem çalışıyor ama sanırım bağlantımda problem var de bu modemi ben şimdi size soksam günah olurmu bana de :D neyse hajı dediğim gibi başka pc de dene en azından modem - bilgisayar yada bağlantıda problem olduğunu anlarsın bence %90 pc de var sorun ama başka bişeyde olabilir :)

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 1573 Toplam Mesaj: 4