Sistem Öneriniz?
-
Arkadaşlar bütçem 800tl, max 1000tl.
Kasa,ekran kartı,klavye-mause,ekran,cd-rw şuanda kullandıklarım olacak onun haricinde parçalar gerekli.
Makinayı oyun oynamak yada grafik tasarım için kullanmayacağım.Sadece çağa ayak uyduracak Windows Vista-7 Server 2008 ve WMWare tarzı programları rahat kullanabileceğim ve beni 4 yıl civarı götürebilecek bir donanım düşünüyorum.Ancak donanım dünyasından o kadar uzak kalmışım ki şu anda gördüğüm baktığım şeyler bana pek anlam vermiyor.
İşlemci olarak Intel Quad teknolohisi, anakart olarak gigabayt, ram olarak ddr3 düşünüyorum.Bu çerçevede donanım meraklısı arkadaşlar yol gösterirse sevinirim.
Toplam Hit: 734 Toplam Mesaj: 1
