Sisteme Verdiğim Paraya Değer Mi?
-
Hocalar donanımdan anlayan arkadaşlar özellikleriyle fiyatını bir karşılaştırabilir mi?
Bilgisayara içim bi türlü ısınamadı amk. Milattan kalma vaio'm daha iyiydi yeminle.
Şu kodumun 1920 x 1080 çözünürlüğünde hiç bi şey okunmuyo düşürüncede bulanık görünüyor her şey.
-
Bu fiyata daha iyi monster bulabilirsin hocam
-
gayet güzel bence
bende bugün yarın sundan almayı düşünüyordum şimdi seninkide iyimiş fiyat olarak..
http://www.hizlial.com/msi-ge60-0nd-412xtr-i7-3630qm-24ghz-8gb-750gb-2gb-gtx660m-156-freedos/30.001.1473.0147
-
Bende o asus'u bugün yarın alacağım hocam. Monsterlar bundan daha iyi tabi fakat teslim tarihleri biraz geç.
insidae tarafından 26/Haz/13 16:40 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam bahsettigin asustan ben kullanıyorum.4 gün önce aldım.sormak istedigin varsa yardımcı olabilirim.
Toplam Hit: 717 Toplam Mesaj: 5
