Site De 4-5 Dil Olcak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaslar bir site yapılcak ama adam 4-5 dil istior ki biz bilmiorz o dilleri nası yapacaz program flan varmı ya :S

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    öncelikle istenilen dilleri yaz hoca sonra da kullanilabilecek programlara bakalım sana yardımcı olmaya çalışalım

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    dil bilen insan bulucaksın baska yolu yok yada adama metinlerin türkçesini ver deki git bi tercüme bürosuna cevir getir bize.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Menuleri ve sayfalardaki sabit aciklamalari veritabanina yikacaksin ,dil tablosu olusturacaksin Turkce-Ing-Alm-Frn gibi her aciklamanin farkli dillerdeki cevirisini yazacaksin ,sonrasi siteye koyacagin dil butonlarina kalmis ,basip cagiracan veritabanindan ,makale falan icinde yine ayni sekilde yapacan.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    okanbulut bunu yazdı:
    -----------------------------
    dil bilen insan bulucaksın baska yolu yok yada adama metinlerin türkçesini ver deki git bi tercüme bürosuna cevir getir bize.
    -----------------------------
    bence de çeviri programlarıyla tam anlamıyla çeviremezsin. bilen birine yaptırmalısın.

    ///______________
Toplam Hit: 1947 Toplam Mesaj: 5