Site Hakkındatavsiyelerinizi Bekliyorum...
-
arkadaslar ben site yapıyorumda bi bakın neler ekleyebilirim falan daha başka nasıl olabilir bir söleyin zahmet olmazsa:
reklam olmasın die prodilimden bakarmısınız - mk........
-
Warning: ob_start() [ref.outcontrol]: output handler 'ob_gzhandler' cannot be used twice in /home/.pooperdinker/yoket/mkteknik.net/mainfile.php on line 91
-
aorunu simdi hallettim
-
Güzel olmamış malesef tema da berbat... Site isminle uyumlu mkportal kullan :)
-
saol başka fik olan varmı toptan değerlendirim ona göre güsel bişi olsun
-
siyah olan arka fonu beyaz yap; login olurken istenen güvenlik şifresi olayını kaldır; üstte download,forums anasayfa falan die lacivert yazılmış linkler var, çok küçük yazılmış bi de hiç göze çarpmıo daha göze batıcı hale getir. onun dışında kötü bi yan görmedim, bu arada emir kipiyle yazdım düşüncelerimi kusra bakma :)
-
önemli deil saol
-
sql inj. de yiodur la bu test etmek lazım :D
-
colduma katılıyom :D ayriyeten kısaca özet geçiyim fikrimi; görsel yönden biraz zenginleştir,yani tasarıma yoğunlaş :)
Toplam Hit: 760 Toplam Mesaj: 9
