Site Tasarımı İçin Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar site tasarımını photoshoptan yapıyorum slice ile kesiyorum bölüm bölüm tablolar halinde dreamweaver ile açıyorum buraya kadar problem yok çok iyi ama mesela ortaya içerik kısmına veri çektiğimde sayfa bozuluyor bunu nasıl engellerim? yada tablo değilde <div></div> komutlarınımı kullanmamı tavsiye edersiniz bununla ilgili makale yada eğitim seti olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    düz olarak baktığımızda kare şeklinde olduğunu düşünürsek

     

    sol  veri   sağ

           alt

     

    sol ve sağ taraftaki resimleri background image olarak vericeksin hep tekrar etcek aşşağıya doğru

     

    veri yerine bi width değeri yaz ordan sonra aşşağı insin ama bosluk olmayan kelimelerde tablo gene sağa sola patlıyabiliyor üst ve alt tarafada aynı işi yapmalısın.


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    düz olarak baktığımızda kare şeklinde olduğunu düşünürsek

     

    sol  veri   sağ

           alt

     

    sol ve sağ taraftaki resimleri background image olarak vericeksin hep tekrar etcek aşşağıya doğru

     

    veri yerine bi width değeri yaz ordan sonra aşşağı insin ama bosluk olmayan kelimelerde tablo gene sağa sola patlıyabiliyor üst ve alt tarafada aynı işi yapmalısın.


    -----------------------------

    daha detaylı anlatırmısınız?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://sislimeslek.com/

    burdaki ortadaki tabloları incele hacım html olarak kaydet yada firefox 'da sağ tuş  > resme bak diyerek nereleri slice lamış görürsün o kutuların içine ne yazarsan uzuyolar.

    laptopdayım mouse ve ps,dw vb.. yok yoksa anlatırdım resimlerle felan..

     

     


    (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://sislimeslek.com/

    burdaki ortadaki tabloları incele hacım html olarak kaydet yada firefox 'da sağ tuş  > resme bak diyerek nereleri slice lamış görürsün o kutuların içine ne yazarsan uzuyolar.

    laptopdayım mouse ve ps,dw vb.. yok yoksa anlatırdım resimlerle felan..

     

     


    -----------------------------

     

    bakıyorum hocam

     

    başka yardımcı olabilecek mürid yokmu beyler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    yokmu yardımcı olacak?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    ustad yoldaym dnunce halledrm bn relax ya

    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    konu güncel arkadaşlar yardımları bekliyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Sayfanın bozulmuş  halini göstere bilirsen  daha iyi olur.. Ama  az bilgim ile sana CSS  tavsiyesinde buluna bilirim. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    Hoca, sen şunu bir izle. Eminim yardımcı olacaktır.

    Aynı adamın diğer videolarını da izlemeni öneririm. ;)

    http://vimeo.com/7333027


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    veri çektiğinde sayfa bozuluyor diyorsun. çünkü ps onları html'e çevirirken table yaratıp her td'nin içine resim olarak atıyor. o resimleri o hücrenin arka planı olarak ayarlarsan sorun olmaz.


    kodları açtığında:

    < td > < /td > => Kısmını

    < td style=":_01.jpg" > VERİLERİ BURAYA < /td > => gibi yaparsan sorun çözülür gibime geliyor.sorunun bu dğeilse biraz daha görsel anlatmayı denersen yardımcı olabilirim elimden geldiğince.

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
Toplam Hit: 1622 Toplam Mesaj: 11