Site Tasarımı İçin Yardım
-
Arkadaşlar site tasarımını photoshoptan yapıyorum slice ile kesiyorum bölüm bölüm tablolar halinde dreamweaver ile açıyorum buraya kadar problem yok çok iyi ama mesela ortaya içerik kısmına veri çektiğimde sayfa bozuluyor bunu nasıl engellerim? yada tablo değilde <div></div> komutlarınımı kullanmamı tavsiye edersiniz bununla ilgili makale yada eğitim seti olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
düz olarak baktığımızda kare şeklinde olduğunu düşünürsek
sol veri sağ
alt
sol ve sağ taraftaki resimleri background image olarak vericeksin hep tekrar etcek aşşağıya doğru
veri yerine bi width değeri yaz ordan sonra aşşağı insin ama bosluk olmayan kelimelerde tablo gene sağa sola patlıyabiliyor üst ve alt tarafada aynı işi yapmalısın.
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
düz olarak baktığımızda kare şeklinde olduğunu düşünürsek
sol veri sağ
alt
sol ve sağ taraftaki resimleri background image olarak vericeksin hep tekrar etcek aşşağıya doğru
veri yerine bi width değeri yaz ordan sonra aşşağı insin ama bosluk olmayan kelimelerde tablo gene sağa sola patlıyabiliyor üst ve alt tarafada aynı işi yapmalısın.
-----------------------------daha detaylı anlatırmısınız?
-
burdaki ortadaki tabloları incele hacım html olarak kaydet yada firefox 'da sağ tuş > resme bak diyerek nereleri slice lamış görürsün o kutuların içine ne yazarsan uzuyolar.
laptopdayım mouse ve ps,dw vb.. yok yoksa anlatırdım resimlerle felan..
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
burdaki ortadaki tabloları incele hacım html olarak kaydet yada firefox 'da sağ tuş > resme bak diyerek nereleri slice lamış görürsün o kutuların içine ne yazarsan uzuyolar.
laptopdayım mouse ve ps,dw vb.. yok yoksa anlatırdım resimlerle felan..
-----------------------------bakıyorum hocam
başka yardımcı olabilecek mürid yokmu beyler
-
yokmu yardımcı olacak?
-
ustad yoldaym dnunce halledrm bn relax ya
-
konu güncel arkadaşlar yardımları bekliyorum
-
Sayfanın bozulmuş halini göstere bilirsen daha iyi olur.. Ama az bilgim ile sana CSS tavsiyesinde buluna bilirim.
-
Hoca, sen şunu bir izle. Eminim yardımcı olacaktır.
Aynı adamın diğer videolarını da izlemeni öneririm. ;)
-
veri çektiğinde sayfa bozuluyor diyorsun. çünkü ps onları html'e çevirirken table yaratıp her td'nin içine resim olarak atıyor. o resimleri o hücrenin arka planı olarak ayarlarsan sorun olmaz.
kodları açtığında:
< td >
< /td > => Kısmını
< td style=":_01.jpg" > VERİLERİ BURAYA < /td > => gibi yaparsan sorun çözülür gibime geliyor.sorunun bu dğeilse biraz daha görsel anlatmayı denersen yardımcı olabilirim elimden geldiğince.
