Sitede Excel Calıştırmak
-
s.a beyler sitemde excel çalıştırmam lazım referanslar bölümü olarak ama bir türlü beceremedim nasıl yapabilirim.
dosyaları ftpye attıktan sonra ne yapmam lazım ?
-
Neden excel calıstırman lazım abi tablo kullansan ?
-
LuCiFeR bunu yazdı
Neden excel calıstırman lazım abi tablo kullansan ?
tablodan kastın nedir hocam ?
Ama Dosya çok uzun referans bayaa var site birbirine giriyor. karışıyor yani
-
Accesse aktarıp öyle çağırmayı dene.
-
ontedi bunu yazdı
Accesse aktarıp öyle çağırmayı dene.
hocam ne dediğin hakkında en ufak bir fikrim yok. :D
-
samato bunu yazdıontedi bunu yazdı
Accesse aktarıp öyle çağırmayı dene.
hocam ne dediğin hakkında en ufak bir fikrim yok. :D
Hocam, programlama biliyorsundur diye yazmıştım.
-
ontedi bunu yazdısamato bunu yazdıontedi bunu yazdı
Accesse aktarıp öyle çağırmayı dene.
hocam ne dediğin hakkında en ufak bir fikrim yok. :D
Hocam, programlama biliyorsundur diye yazmıştım.
yok hocam programlama yok bende .:)
Benim sıkıntım dosyayı hallettim herşey tamam.
Cagrilanlar/referanslar.htm diye srcye yazıyorum cagırmıyor
-
problem solved salak gibi http://www. diye cagırmıyormusum kafama türüküreyim iyimi.
