folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Sitedeki Aktif Ziyaretciler



Sitedeki Aktif Ziyaretciler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    sitedeki aktif ziyaretcileri gösteren bişey lazım bana. eğer google filan botuysa google bot yazsın filan istiyorum.

    mesela

    Misafir 1

    Misafir 2

    Misafir 3

    google bot 4

    gibi yazsın istiyorum tabi asp olarak bi kod veya örnek varmı ? 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Abi sen zeki bir adamsın diye bilirdim.

    Niye burda saçmaladın ki ?

    Niye hazır kod bekliyorsun yani ?

    Burda birinin vereceği kodu zaten editleyeceksin.

    Ayrıca optimize olması da dusuk bi ihtimal.

    Gir google a, bi free asp portal bul.

    Ordan çal o modülü...

    Bu kadar basit abi ?! 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    aspindirde felan örnek uygulamalar var ama illa kendim yapıcam diyosan mantık sanırım

    önce sayfaya giren ziyaretçinin, ziyaretçiler ip tablosunda var olup olmadığına bak. 

    eğer yoksa ipyi kaydet.

    eğer varsa zaman kısmını update et.

     

    öte yandan bi zaman sınırla mesela 1 dakika.

    ziyaretçiler tablondaki zamanı 1 dakkayı geçeyen ipleri sildirt.

    bu sayede hem online ziyaretçi hem ipleri sende olur bunu daha da geliştirip ipye göre ülke, browser, bot mu vs mi şey ettirebilirsin 

    zamanım olsaydı örnek uygulama yapardım fakat şöyle bi sorun çıkartır buda ortaya db şişmesi, proxy saldırıda db çökmesi.

    bunuda proxy engelleyerek filan aşabilirsin. veya global.asa diye bi olay var hiç bi bilgim yok onla daha kolay sanırım bu işler. 


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Abi biz seninle online üyeleri gösterme olayını yapmamış mıydık?? Mantık aynı, ipleri kaydedeceksin, ip kayıtlıysa her sayfa dolaşmasında zaman kısmını update edeceksin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    yukarıda cvp veren hocalarım, aslında ben bunu yaparım yapmasına ama db ye kayıt yapmadan istiyorum. ortalama 300-400 tekil giriş var ve db access dolayısı ile ben db ye kayıt yapmak istemiyorum her birini tek tek kaydetsen ohooo :|

    aslında ben bunu yapıyorum lakin üye olanlar için yapıyorum. üye girişi yapmış olanların ebesinin şeyine kadar kayıt ediyorum db ye.
    ama aktif kullanıcılar  db yi kasacağı için sade göstermelik bi kod lasım. hee eğer dediğim şey ütopya ise o ayrı tabü :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Dostum webwiz yapmış güzel bir şekilde fakat değişkenleri başka başka sayfalarda tutmuş ibineler. Bir ara içerisinden çıkarayım dedim ama işin içinden çıkamadım. Şunu yapan olursa Şinto duası okur, hediye olarakta Bereket Tanrısı yollarım :D


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 940 Toplam Mesaj: 6